Ladycaliente Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Da hiver jeg meg på den "jegharværtpåul" bølgen:) Dette var virkelig etterlengtet.Men fy å jeg begynnte å grue meg med en gang jeg satt foten på sykehuset. Og det var umulig å sitte rolig i venteværelse..Men etter å ha bli mottatt av verdens søteste jordmor løsnet nervene etter noen sekunder. Har alldri følt slik tilitt til et menneske så fort. Innen jeg lå i ul stolen så var jeg betraktelig mye roligere..Og det var rett og slett fantastisk å se det lille gullet vårt. Jordmoren var veldig flink til å forklare hva hun gjorde og hva vi så hele tiden.Og det var godt å vite at hun var nøye. Alt så bare veldig bra ut med det som så ut til å være en liten prinsesse i magen min:) Jeg har hatt en veldig sterk følelse av at det var en jente ja. Ble satt tilbake 3 dager, men det gjør jo ingen verdens ting. Dere som venter på ul..GLED DERE..Kunne ha gjort dette så og si hver dag:)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Ah.h,,....va på ul igår jeg og...så fntastiskt...skulle være ul hvær måned for min del:)
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 UL er flott... Litt overraskende når du får beskjeden om flere, men tross alt... Jeg får den gleden av å se barna på skjerm hver måned, ettersom det blir UL og fødselslegekontroll hver måned fremover før det blir hyppigere..
Ladycaliente Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 Ja Cathrine, kunne fint ha vært der ofte..men nå skal jeg på 3d ul om 8 uker så da har jeg noe å glede meg til fremover
Ladycaliente Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 Oj fikk du beskjed om at det var flere i magen MorCathy. Hva syntes du om det da.Jeg hadde fått utelukket det på tidlig ul. Så ingen slike overraskelser for min del. Men det er ei nydelig snuppe der som jeg gleder meg til å se nærmere på på 3d ul.
Cathrine 85ogEmil Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 når har du termin da ladycaliente?jeg og vil på 3d...skal vel egentlig det jeg og...men vet liksom ikke hva ike som er best!!!!vet du?
Ladycaliente Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2008 Hadde i utgangspunktet termin den 18 juni men ble satt tilbake og ny termin er 27. enn du da? Hva som er best mener du om det er skadelig for fostret? Tror nok ikke du skal være bekymret for det. For det er ikke bevist noe skade på foster i forhold til det med ul. Men det er en ting du må ta stilling til selv. Jeg er i alle fall sikker på at jeg skal:) mange av mine venner har tatt det og resultatene har vært fantastisk. Du får muligheten til å se klare trekk før babyen kommer til verden. Må passe på at du er rundt 28 uker på vei hvis du skal på 3d
Cathrine 85ogEmil Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 eg e i uke 18 nå....termin 8 juli.... ja var d eg lurte ppå om når du kan se trekkene best....:)e litt dyrt d 3d greiene,så har lyst på best mulig resultat:)
Ladycaliente Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2008 Ja da ville jeg nok tatt det rundt uke 28 det er da det er dannet nok underhudsfett slik at ansiktet ser mest mulig "menneskelig" ut, men ikke etter uke 34 for da er barnet så stort og det er lite fostervæske slik at det er vanskelig å få gode bilder. Har selv bestillt time rundt uke 28 på ultralydklinikken i sandvika. Hvor er du fra forresten Cathrine?
Cathrine 85ogEmil Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 ååå....får sommerfugler i magen bare av å tenke på d....da skal jeg gjøre d.... eg e fra bææærgen:)du da?
Ladycaliente Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2008 Ja jeg tror det er verdt det Er fra buskerud jeg da
Cathrine 85ogEmil Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 ja så du skulle i sandvika så tenkte at du kom fra østlandet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå