Kakebakesøte Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Nei, og det har aldri vært i kortene heller. Aner faktisk ikke om hun gjørt det. Hører så mange bli strippet for å sette i gang, men virker ikke som min jordmor gjørt sånt.
1baby,og 1 spire Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Nei. Hun har ikke gjort det enda er i uke 31. Men hvet ikke om hun tar det når det nærmer seg fødsel.
Phantom´ Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Ikke med noen av mine 3 svangerskap. Men jeg har tatt gu hos lege på 6-ukers etter fødsel. Har da tatt kreftprøve samtidig.
saccara Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 jeg skal ha underlivs undersøkelse neste gang hos jordmor. da er jeg i uke 37. hun skal sjekke meg for bakterier der nede som kan smitte barnet på vei ut, slik at sykehuset er klar over dette og kan ha medisiner klare til baby når den kommer. hun sa det var frivillig men selvføgelig gjør jeg det.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Dette er ingen vanlig prosedyre for jordmor nei. Jeg hadde ingen kontroll med min første, og det er ingen snakk om dette nå. Det at jordmor sjekker modning og evnt stripper, skjer nok stort sett etter termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå