Gå til innhold

Er det normalt å ha mye "menssmerter" i uke 13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere dager nå har jeg måttet stopp opp når jeg har vært ute og gått siden jeg får så sykt vondt i magen.Må bare stå helt stille til det gir seg.

I dag orket jeg ikke stå opp.

Men blør jo ikke så det er kanskje helt normalt?

Pleier å komme tilbake på ettermiddagen også.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mye menssmerter i starten og så ble det mer og mer borte. Hos meg var det hele dager jeg hadde det sånn og så gikk det fint en uke før det kom tilbake. Tror ikke det er unormalt :) Nå er det kanskje en dag i måneden og jeg er i uke 31.

Skrevet

Jeg hadde også mye de første ukene,men bare sånn murring.

Nå er det skikkelig vondt til Tider.

Men er sikkert normalt.Må bare spørre...hehe.

Skrevet

Tror også det er normalt. Det kan også være luft i magen, det kan være vanvittig vondt... Hvis det ikke gir seg ville jeg sjekket med en ul bare for å ikke gå å være redd og usikker.

Skrevet

Høres ut som kynnere?

Jeg får også kynnere som gjør at jeg må stoppe opp med det jeg gjør og vente på at kynneren gir seg.

Livmoren som forbereder seg til fødselen.

Skrevet

Skal også være enig i at det høres veldig ut som kynnere, men er det vanlig å ha det i uke 13? Jeg mener å huske at jeg fikk det (tilsvarende det som blir beskrevet av HI) når jeg var i min 6. mnd...

Skrevet

Jeg hadde iallefall kynnere ifra uke 11 sist gang jeg gikk gravid. Denne gangen fikk jeg det i uke 8-9.

Vledig forskjellig fra person til person, men ikke så vanlig at førstegangsgravide får det så tidlig.

Skrevet

Så lenge det er normalt så er jeg fornøyd:-)

Men gikk glipp av en ny dag på skolen i dag siden jeg ikke kom opp av senga og det er veldig kjipt.

Men håper JM er snill og skreiver en legeerklærning for meg.

Får spørre henne hva hun tror ,skal dit om en uke.

Takk for svar!

Skrevet

Det høres ut som du har litt lingamentsmerter! :)

Det er båndene rundt livmora som strekker seg! :) Jeg hadde dette forferdelig lenge og ja det kjennes ut som skikkelige menssmerter! De kan vare laaaangt uti svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...