Gå til innhold

Noen flere som tror det er en mening med alt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bare vært prøvere siden mai 07, men jeg blir allikevel så skuffa hver eneste syklus når jeg får en negativ test... Skjønner ikke hvorfor jeg hver eneste mnd blir helt panisk og surfer på nettet for å leste om alt mellom himmel og jord... Jeg blir jo ikke noe mer gravid av den grunn... *litt oppgitt over meg selv* Nå har jeg plutselig begynt å tenke sånn at kanskje lillegutt/lilleprinsesse ikke vil komme enda... kanskje det er en grunn til at jeg ikke har blitt gravid enda?? Noen flere som tror på slikt?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror på sånt..alt har sin mening og tidspunkt. Det prøver mamma å få inne hodet mitt..men glemmer det til tider, spesielt når det nærmer seg IKM, da begynner jeg å lese om alle symptomer som finnes og google litt på graviditet/symptomer! Vi har prøvd siden juni 07, av og til prøver jeg så sterkt å skjønner HVORFOR det ikke klaffer men når jeg tenker på svaret, så kommer jeg fram med at; alt har sin mening og tidspunkt her i livet, men ikke alltid lett å finne meninga og/eller tenker over det. Vi vil kanskje skjønne hva meninga var/er når spiren kommer! Så fram til da, må vi bare smøre oss med tålmodighet, lettere sagt enn gjort det da og bare håpe at det vil klaffe snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...