Gå til innhold

HH-parkdress er ikke å anbefale!

Anbefalte innlegg

Skrevet

EldsteMann vokser som ett uvær og parkdressen som egentlig skulle vare hele vinteren ble for kort. Tøflet ut og kjøpte ny Helly Hansen som vi har god erfaring med de siste gangene.

I går kveld måtte jeg lappe 3 store rifter, to bak og en foran på låret.

Synes det er surt og irriterende at klær laget for barn ikke tåler bruk av aktive 5-åringer. Dressen koster en tusenlapp og det står i hverfall ikke i forhold til kvaliteten!

Sånn!

Da fikk jeg klaget litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har kjøpt parkdress på Wearehouse (skrives det sånn..)

for kr. 299,- (ikke fortell det til de på skravle) som heter "glade barn" og er veldig fornøyd.

Kjøpte det egentlig som en ekstra dress, men fant fort ut at den funket bedre enn den som han hadde som "hoved dress."

Skrevet

Den fra Wearhouse har jeg også kjøpt :-) Helt kjempemessig! Jeg kjøpte den også som en reservedress - men det sitter så mye bedre på småtten en hoveddressen.

Skrevet

Dere må ikke kjøpe noe annet enn reima tec!

Hehe.. knis.. bare tuller..

Greit å ha dresser å bytte på.. men må jo si jeg er veldig fornøyd med reimaen til Em.. Kjøpte også en reflex dress som hun skal ha på om våren/høsten og den er jeg også veldig fornøyd med. Nå er ikke hun så stor.. men reimaen virker veldig slitesterk og lett dress for de små ihvertfall.. Kommer til å se etter reima igjen nå på våren til 50%.

Det jeg egentlig ville litt fram til, var jo det at kjøper du hh til 1000,- kan du prøve reimaen til 1000,- også..

Dagens reklame for reima fra meg... huff...Jeg som ikke skulle ha reima! men jeg fikk den jo til 50% i fjor vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...