Gå til innhold

Retrobarneklær...kult eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kult :)

Har noen ting til Junior!

Hehe så søt han er i det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.....

Det kan etter min mening se litt teit ut om det blir for mye. Blir jo svimmel om det blir et mønster på buksen, et annet på bodyen og et trendje på luen osv. Har flere retroklær til mini selv og det kan se søtt ut også.

Skrevet

Syns ikke det er så kult jeg!!

Skrevet

Jeg ELSKER det!!!!!!!!! :) Hehehe....

Vi har fått en barnebutikk som er helt retro, den er drit kul! LOVE IT!

Og det er en blanding mellom nye & brukte klær.

Kjøper ikke så mye der da, men litt er kult! :) :) :) Han er så søt i slike klær atte! <3

Skrevet

Jeg synes det er stilig ja - men alt med måte. Noe av de det har f eks på Polarn & Pyret blir rett og slett for mye...

Skrevet

Retro.pysjer er kult!:) hihi

Skrevet

Digger retro, spesiellt glad i ting som faktisk er fra 60 eller 70 tallet. Fant masse kule sparkebukser fra samboer var liten da vi fikk tulla. De brukte jeg masse!! Men er enig i at det kan bli litt mye de fra polarn og pyret eller noe av det de har på HM..

Skrevet

Da må jeg komme med et sikkert dumt spm.;

er retro klær med masse fargerikt mønster?

Skrevet

Ja. retro er sånne crazy mønstre/farger :)

Skrevet

Ok, hehe...

Liker sterke, friske farger på klærne til gutten min, men syns masse mønster blir litt for mye.

Skrevet

Jeg synes det er kjempekult! Elsker brunt, orange, masse mønster osv. Skulle ønske jeg fant mer som faktisk var fra den gangen, men dessverre har musene spist opp det meste av mine gamle klær fra da jeg var liten... Moonkids har mye stilig, synd det er litt dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...