Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Lurer meg på om det ikke er siste mnd at flyselskapet blir skeptisk. Uansett når man skal fly med stooor mage så tror jeg at man skal ha legeattest på at det er trygt å fly. Trooooooooor jeg
Sistah*G07*J09* Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Det er bare den siste mnd man ikke kan fly. Jeg fløy da jeg var i 6mnd. Trengte ikke noe legeattest eller noe. Men hadde med meg svangerskapspapirene. Greit å ha med i tilfelle noe skal skje
Herkules Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg leste hos norwegian at jeg kunne jeg fly inntil 4 uker før uten attest og 2 uker før med legeattest Vannet gikk 4 uker før termin så jeg flyr ikke så nære termin om jeg blir gravid igjen:)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Norske selskap som SAS/Widerøe/Norwegian... : fly inntil 4 uker før termin, og 2 uker før med legeattest. Jobber selv som kabinansatt men har av og til lurt på om folk "lurer" seg til turer helt opptil termin! HIHI- noen har diiiigre mager! Vet endel andre selskap har "strengere" regler mot å fly Gå på nettsiden til selskapet du skal reise med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå