Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har sett unge mødre serien på tv og der har desverre mitt syn på menn fra muslimske land blitt bekreftet, forstår ikke at jenter gidder å legge seg på rygg for de idiotene!. De er jo faen meg i midten av tyveårene og eier ikke ansvarsfølelse, når ting blir for styrete bare stikker de!. Kjenner til et par tilfeller i vennekretsen også, sørgelige greier. At de bor i norge ser ikke ut til å endre deres syn på kvinnfolk, vi er bare skapt for å være hjemme og stelle barn og hus etter deres syn, men godene i samfunnet vårt, ja dem vil de gjerne ha. Hadde heller daua som jomfru enn å legge meg på rygg for en av den typen. Kan like godt føye til at jeg ikke har noe imot våre nye landsmenn generelt før noen kaller meg fordomsfull og rassist
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Ehhh... det er jo ikke noe forskjell fra norske gutter i den alderen!! Hva har du å sammenlikne med? Jeg vet om mange norske gutter som ikke tar ansvar for barn de har fått! Når det gjelder Line fra unge mødre, synes jeg ikke det er rart at "faren" ønsket farskapstest. de var ikke engang SAMMEN!! Han møtte opp på sykehuset, var der for henne, og ærlig talt hadde jeg ikke holdt ut med henne selv, iallefall ikke slik hun blir fremstilt på tv. Han ville jo til og med ha gutten hjem til seg! Nei, du får ta å skjerpe deg!!! Ærlig talt!!
Ikkelektuell Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Pass deg så det ikke går troll i ord, HI. Det blir ikke noe på deg så lenge du er så sur, vettu. :-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Hi her!, beklager at jeg traff nervetrådene deres. Tror faktisk heller ikke at norske gutter får lov av sine foreldre til å være like uansvarlige som våre nye landsmenn, det har nemlig noe med oppvekst og oppdragelseskultur å gjøre. Kjære "bærkorka", du trenger ikke bekymre deg for mitt sexliv, både det og humøret mitt er strålende!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Faren til ungen til line er jo ikke muslim.. Så der bomma du litt HI.
Synne&TheTerminator Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Pappaen til lotte har jo nesten ikke kontakt med datteren sin, å han er da norsk??
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 For noen idioter!!! Det er ikke alle mørkhuda som er muslimer da!!! Herregud for noen idioter som finnes her inne!!! Og hvilke norske 25-åringer bryr seg om hva foreldra deres sier!?! Er vel heller mange muslimske som respekterer foreldra sine mer!! Hvertfall i klassen min!!
babygullz <3 vilde Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 MIN pappa, han har 8 unger han, med 4 forskjellige damer. Han har aldri betalt 1 krone i barnebidrag, og ikke har han bidratt med andre ting heller, ikke så mye som et bursdagskort. Og han er ikke noe muslim!! Syns man skal se seg litt rundt i verden først, før man uttaler seg om andres oppørsel på vegne av identitet og kulturelle bakgrunn. Dessuten skal man ikke dømme ALLE innvandrere pga En driter seg ut.. Hvorfor gjør dere ikke det med norske? F.eks. Nokasranerne, Greven, Drapet på orderud?? Hvorfor vil dere ikke da dømme "alle nordmenn"? Patrioter...det er vi! Virker som dere bare må ha noen andre å skylde på, for d er aldri "oss nordmenn" som har gjort no galt..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Veldig bra innlegg. Kanskje du burte lese den tråden om rasistforeldre om igjen? Virka som du misforsto litt. Folk har alltid skylt på andre. Er det ikke jødene så er det muslimene. Trist at folk ikke innser hva de driver med når dem dømmer andre nor og ned uten å gi dem en sjans.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 HJELPES, jeg har ikke sagt at norske barn respekterer foreldrene mer enn i andre kulturer, men jeg tror foreldre til norske TVINGER sine barn til å ta et ansvar og de vil jo gjerne være besteforeldre. Jeg kommer aldri til å lære mine barn at mørkhudede er mindre verdt enn oss andre, har venner av mange nasjonaliteter. En kamerat er muslim og han er faktisk delvis enig med meg. Han sier at veldig mange muslimer ser på nordiske jenter som horer, de er greie å knulle, men kunne aldri tenke seg å gifte seg med en norsk jente rett og slett fordi de jobber, har hobbyer, masse egne venner og kler seg usømmelig, har egne penger og vil ha stor frihet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå