Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover de i løpet av dagen og natta?

Her sliter vi med tidlige morgener og jeg lurer på om hun sover for mye på dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemann sover ca 12 timer om natta.( Er av og til våken å må få en liten flaske)

Så sover han to timer på dagen, fordelt på to blunder. Han er 1 år.

Skrevet

Fra 19 til 0630 med puppestopp i mellom... og 3 timer på dagen fordelt på to hviler!

Skrevet

mini sover til sammen 12 t om natta (med maange amme runder) og ca 2t på dagen

Skrevet

Når tenker du å slutte å nattamme?? Selma vil også ha myyye mat om natta.....

Skrevet

Sover stort sett fra ca 20 til 8, men må noen ganger ha en flaske i 6 tiden, men sovner da igjen.

Sover en lur på dagen altfra 1-2 timer. Og hun er 15 mnd:)

Skrevet

Hvordan orker dere amme ettåringene på natta? De trenger ikke denne puppen om natta fra de er ca 6 mnd. Nå er det bare kos. Hadde det ikke vært deilig å få litt mer søvn for alle og en hver.

Min sover fra kl 19 - ca 07, men våkner flere ganger fra ca 5. Da har jeg stålsatt meg til at morgenen starter ikke før kl 0630. Hvis hun våkner da står vi opp. Hun ligger heller å skriker en listen stund før hun sovner igjen. Etterhvert lærer hun seg til at det ikke hjelper å skrike og dermed sover til morgenen.

Skrevet

Jenta mi er 14 mnd og legger seg kl 20 og sover til ca 07-07.30. Våkner av og til en gang mellom 04 og 06, men da er det nok at jeg går inn å stryker henne litt på håret. Så sovner hun igjen. På dagen sover hun en dup på 2 til 2 1/2 timer.

Hvor mye sover din da?

Skrevet

Her legger gutta seg mellom halv 7-7. De dagene de skal i barnehagen må de opp kl6 ellers våkner de mellom halv 7-8. De sover en lur på dagen 1-2 timer.

Skrevet

12-13 timer på natta (er heldigvis nattavvent) og to dupper på dagen på tilsammen ca 3 timer.

Skrevet

hun legger seg mellom halv 7 og 7 og sover natta igjennom våkner mellom 8 og 10 på morningen som regel kvart på 9..

også tar hun seg en høneblund ca fra kl 12 eller 1 da sover hun mellom 1 og 2 timer;o)

Skrevet

Han sover fra halv åtte om kvelden til åtte-ni tiden om morgenen. Så har han ca 2 (av og til 3) lurer på dagen. Da er det fra 1-3 timer om gangen. Ofte 2-3 timer første lur, så 1-2 timer de neste lurene, men d varierer. Søvn avler søvn virker ihvertfall riktig hos oss.

Skrevet

Hu legger seg 19 - 19.30. Kommer litt ann på hva vi gjør før kvelden kommer, men hun er i seng senest halv åtte. Og hun våkner som en liten vekkerklokke kl. 08.04 ;D

Deretter sover hun fra halv tolv - tolv og ca i en og en halv, to timer :)

Noen ganger litt mindre, men sjeldent lengre.

Skrevet

Gutten vår sovner mellom 18.30 og 19.00, sover da hvertfall til 07.00, men må ofte inn å hente han inn til oss i løpet av natten;) Sover somregel bare en gang i løpet av dagen, da alt fra 1-3 1/2 time;)

Skrevet

Sønnen min legger seg kl. 19 og står opp ca 06.30.

Han sover ca 1 1/2 time i barnehagen.

I helgene sover han lenger, ofte 3-4 timer på dagen, da sover han gjerne litt lenger på morgenen også, 7 - 7.30...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...