Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Er det noen som vet om en god akupunktur i Tromsø? Babyen sitter så fint med rumpa ned, og selv om det enda er noen uker igjen, ønsker jeg å prøve alt for å få den til å snu seg! Tenkte å ta modningsakupunktur i samme slengen. Har vært på gule sider, men greit å høre om det er noen som har prøvd en som de er fornøyd med!
Tospann Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hei! Klarer ikke huske hva han heter, for han er kineser, men jeg var hos en som har kontor/klinikk i samme bygget som sjarmtroll på langnes. Jeg var der for kvalme helt i begynnelsen av svangerskapet, og trivdes veldig godt der. Følte meg veldig godt mottatt, og det var veldig rent og stelt inne på alle rom, og på toaletter og sånn. Syns det er litt viktig. I tillegg har han akupunktøren masse papirer på utdannelse, og han forklarte hele tiden hva han gjorde, og hvorfor, og hva det skulle hjelpe mot! Har jo da seff ikke vært hos andre, men ble anbefalt av flere å gå dit.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Tusen takk for svar, tror jaggu meg jeg skal ringe han, må bare snakke med samboer først, hehe. Han syns jeg tar sorgen på forskudd, men jeg har ikke lyst at min siste fødsel skal bli setefødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå