Gå til innhold

tror ikke kroppen min virker lenger jeg :-( sutrete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt opp at det kommer rier. Har gått med 3-4 cm åpning i 3 uker. 14 dager siden jordmor på sykehuset var sikker på å se meg igjen i løpet av helga.

Etter prematurerier i uke 31 og 34 har det eneste fokuset vært å komme en uke nærmere termin. Men nå klarer ikke denne fordømte kroppen å få til noe annet en maserier.

I natt var det så vondt at jeg ikke klarte å bevege meg - men så bare stopper det opp!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke noe ålreit! Det kjedelige er jo at man blir helt utslitt av en sånn situasjon du er i. Forstår meg ikke på dette med maserier jeg. At det kan forsvares i forhold til at det faktisk er et ganske naturlig fenomen?? Den som opplever det blir jo totalt utslitt, det er da ikke en god start på fødselen når den endelig setter igang?! Kroppen er finurlig og klarer å hanskes med mye, men av og til er den helt på tryne.

MEN; du er nærmere nå enn du var hvertfall, om det er noen trøstende ord... Lykke lykke til!

Vet ikke hvor langt du er på vei nå jeg, men kan du ikke klage litt til jordmor da, kanskje hun setter igang noe tiltak. At du blir satt i gang i det minste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...