Gå til innhold

Sniker inn fra Januar...


Picasso

Anbefalte innlegg

Det kan se ut som om det blir februar på oss.... hadde termin den 28.01, men det lå jo i kortene at det kunne bli februar... Fler som meg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne lille gutten vil bare ikke ut..... Er nå 5 dager over termin og har prøvd ALT. Modningen er fin, jeg går med noen cm åpning og slimproppen er gått. Jordmor sa i går at livmormunnen er myk og fin. "Jeg har vakt i morgen, så da ses vi ganske sannsynlig" var det siste hun sa til meg.... Men akk, ingen tegn til at fødslen er i gang.

Jeg trøster meg selv med at når den først starter, går det nok ganske fort.

Nå er det ikke engang murring på gang... stille før stormen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her jeg også.. Heihei alle februardamer, og tidligere januardamer:)

 

Terminen vår var 31 januar, så regnet egentlig med at det ble februarbarn på oss.. Begynner å bli utålmodig nå..hehe.. Kom uuuuuuuut lille venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først melder jeg meg inn her...litt sent da....og så skriver jeg min fødselshistorie..hehe...rakk å bli februar før tulla kom til verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har veslegutten vår kommet! :D Fødselen gikk greit, varte 12 timer fra første rien. Han kom 13.26 1. februar, så han rakk akkurat å bli februarbarn. Hadde litt problemer med amminga i starten pga veldig sprengte bryst, men nå går det utrolig bra :D Jeg har også funnet ut at broccoli ikke var noe lurt å spise... ;)

 

Håper det er flere som sier ifra når de har født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...