Mamman til AM&JS Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Åhh..hater tannlegen...er så pysete når det gjelder det..Men nå må jeg bare..hvis ikke blir jeg en tannløs 30 åring...
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Kan du ta med tennene mine og??? Hater tannlegen. Var der sist i mai i 03. Da fikk jeg 2 beroligende tabletter ca en time før jeg skulle inn samt bedøvelse før behandling. Men hjelper ikke en dritt.
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Moren min er tannlege, så for meg er det helt rart at noen kan være redd for sånt. Snille, lille mamma'n min, liksom ;o)
Gjest Lille jenta mi Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Me too..skal i morgen jeg! Håper på null hull!! hmmm....
Mamman til AM&JS Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 Heheehe..er jo ikke selve tannlegen da..men jobben dem gjør...rote i munnen min liksom...vet dem må gjøre noe også..og vet jeg ikke har 0 hull..men men.går vel bra dette også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå