hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er uke 26 +4 eller 5 ca, og har begynt md å smug titte litt og begynt å skravle litt der inne.... Er det feil av meg?Jeg er jo egentlig ikke der enda,men det er liksom mye mer interresant en del av det der inne.Og jeg føler at jeg blir tryggere i ting og det beroligger meg litt og være inne der. Jeg har komplisert svangeskap og vi har enorm dårlig historikk i min familie når det gjelder prematur fødsel.Alle er født prematur med et par unntak...Og min mor har aldri hatt sterke nok rier til fødsel, og jeg er heller ikke enig i forrige korrigert termin. bare føler at jeg måtte spørre....
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Nei, synes du kan komme inn jeg..Men det er jo meg da=o) Hadde det samme som deg når jeg var rundt 27 uker...Passet ikke inn noen steder... Bare å komme inn det...=o) Velkommen skal du være=o)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 takk... =0) dytter denne litt jeg...
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg tittet også innom 3 trimester før jeg hørte hjemme der, det var liksom litt greit å se hva som venter (lese seg litt opp), pluss at på slutten av 2 trimester hører man liksom ikke hjemme noe sted! Man er "ferdig" med sånt som de nye der inne akkurat har begynt på. Det skjer liksom ikke noe nytt.. Så jeg skjønner deg veldig godt, og ønsker deg hjertelig velkommen =O) Klem fra meg! ( 32+5)
Sikkertforgammel Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Hehe, jeg sniker og der inne... Enda jeg bare er 22 uker. Men "tør" ikke så ofte å bruke nicket mitt, for da blir man jo bedt om å komme seg ut derfra... Hehe... Neida. Det har ikke skjedd enda, men føler at jeg ikke helt passer inn noen plasser for tida...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 hehe...Det er liksom litt lettere der inne. Jeg hadde gått inn på fødselsangst en dag og etter det var jeg rimelig shaky på det fødsel greiene.Men etter litt sniking på 3 trim forsvant liksom det meste av "skrekken" ,pluss jeg har begynt med notatblokk og skriver ned ting jeg lurer på så jeg får spurt JM. Da får jeg liksom roet meg betraktelig ned,for jeg er liksom inne her i epoker etter hvor jeg er og hvor nervøs og usikker jeg føler meg... Så blir jeg som regel borte litt etter en stund med lesing og innlegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå