Sjokomanen! Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har ikke fått sett det siden før jul... har visst gått glipp av mye ser jeg!!! Fikk endelig sett en episode i går!!! Men hva har skjedd i mellomtiden?? Kim har tydligvis gått til psykriater. Og der er det ting på gang. Men gikk han der pga av babyen? Og hvem er egentlig hun siden hun bor med Leha? Og på introen ser jeg at Dan ikke er sammen med Leah lengre. Er dette pga av gamblingen? Og så er Hayley og Scott borte? Er de reist til Frankrike da? Og hva har skjedd med Thasha og - har glemt ut hva han heter. Ble hun med i denne sekten? Eller klarte de å få henne ut?? Argh!! Har gått glipp av så mye!!! Håper noen har mulighet til å gjøre meg oppdatert her!!!! Tusen takk på forhånd!!! Hilsen ivrig Home and away tilhenger
Stjerne37 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeoo Kin til psykiater pga det med babyn,Leah ba Dan om å flytte pga det med gamblingen,men har nå tatt han tilbake og hu er gravid.Brodern til Dan, Pete er forelsket i Leah noen som hu vet om og er nok litt betatt hu også. Harley og dem i Frankrike, Thasha er med i belivers som du skrev,Hun valgte sekten i stedet for Robbie og er nå sammen med han i belivers:)
malla Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 hun som bor med leah er psykiateren til kim. å han går der pågrunn av babyen å diverse ja.. dan å leh bestemte seg for åprøve igjen siden leah var blitt gravid å prøvde å skjule dette for han, men han fant det ut selv.. hayley å scott har dratt ja.. tasha har gått fra robbie å blitt med i sekten , har også noe på gang med jonah som de håpetpå...martha hadde også lurt dem til å tro at hun ville bli med i sekten for å bevise hva de holder på med men bæsja på leggen å ble dopet å låst inne i et skur... så da ble det noe lurveleven av det i den sekten da... så klarte hun å stikke av gikk til leiren igjen for å fortelle dette til tasha men jonah så henne først åløp etter henne men han fikk ikke tak i hu å polisen ble med dit... sånn kort fortalt.
Stjerne37 Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Ble en del skrivefeil ser jeg,men du overlever nok hehe. Flyr litt etter guttungen her også. Amanda har giftet seg med pappan til Beth pga penger som hu trenger til prosjekt 56 og Amanda har et forhold til Josh
Sjokomanen! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 Takk takk!!! Åh føler meg mye bedre oppdatert nå da!! Men Peter, hadde ikke han noe med noe koruppt politi å gjøre? Trodde at han var borte for godt jeg. Men hvordan kjenner psykriateren og Leha hverandre?? Og Beth og naboen har skikkelig funnet tonen? Hva med Martha og politimannen? Er de blitt sammen igjen? 1000 spørsmål her visst....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå