Gå til innhold

Har ikke fått mine sykepenger enda!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sykmeldt 3 desember, og var sykmeldt frem til 1 januar, pga jeg har operert.

Jeg har ikke vært sykmeldt så lang tid før, og hadde ingen anelse om at jeg måtte skrive under på papirer som skal sendes til NAV.

Økonomiansvarlig tok ikke kontakt med meg før 1januar i år(!!!!!)

og sa jeg måtte skrive under disse papirene..Da jeg var fortsatt sengeliggende hadde jeg ingen mulighet til å komme meg ned dit å signere papirene, så jeg ba henne legge dem i en konvorlutt til eg, slik jeg kunne få noen til å hente dem for meg, så kunne jeg levere dem selv.

Da min venninne skulle hente dem, var d ingen konvorlutt der lenger, og jeg startet på jobb igjen rett etter. Da var økonomiansvarlig dratt bort, og mine papirer låinnlåst på hennes kontor. Jeg ringte henne, og hu sa jeg fikk bare vente t hu km tilbake.

Hun kom tilbake 21 januar, og da fikk jeg skrevet under papirene.

Hun skulle sende dem samme dag, men eg har ikke fått noen sykepenger, så d kan jo godt muig være de ble for sendt levert.

Men,

Burde ikke hun kontaktet meg etter min 16sykefraværsdag, da papirene faktisk skal sendes inn, og ikke 1 januar, som pokker meg er nesten 1 måned etter sykmeld. er innlevert?

Har hun lov til å låse papirene inne, og reise bort og la meg vente såå lenge, slik at jeg mest sannsynlig nå ikke får utbetalt noe penger før i slutten på NESTE måned??

Kult å være blakk liksom, har jo bare jobbet fra 10 januar, så blir ikke mye lønna som kommer for denne mnd..blir så frustert jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...