Phantom´ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har akkurat fått i hus den nye som produseres av Easy Walker (easyKID) Spent på å ta den i bruk. Smart med denne forlengerdelen som gjør at det blir både en liten og en stor dunpose. Passer godt både i bagvogna og sportsdelen. Hadde voksi sist, men synes den ble litt vel heavy...
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Vi har arvet to, vi. En stor saueskinnspose (utrolig digg) og en litt lettere sovepose i boblejakke-kvalitet. Kjempevarm den også, selv om den ikke er i skinn eller dun. Har vogn med litt liten bag, så kommer til å bruke den lille oppi der med skinn under og dyne over (helt i starten), og den store rett i vogna uten bag når det blir aktuellt, litt seinere utpå vinteren.
Kakebakesøte Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Den første posen vi skal bruke denne vintern er fra da mannen min var liten (og som storesøster også har ligget i). En herlig blå pose med nydelige innbroderte blomster i litt lysere blå trådd øverst ved hodeenden. Gleder meg til det. Også har vi en Odenwälder mucki dunpose 120 cm som vi skal bruke til høst/vinter. Den brukes nå av storesøster. Regner med at hun er (håper jeg...) ferdig med å sove dagtid når vi kommer til høsten 08 så lillebror kan overta posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå