lengter daler ned i skjul... Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 få i en baby på 6 mnd salve i øyet? han kniper sammen øynene, skriker og snur seg bort.... jeg klarer det ikke! hvordan gjør dere det?
nickoline og supermann Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 legg han med hodet mot deg. Feks på stellebordet.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 hmm ja det har jeg ikke prøvd....
Himmel og hav Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Du holder han fast og legger en klatt med salve i den innerste øyekroken mens han har øynene igjen. Så roer du situasjonen ned mens han fortsatt ligger og venter med å løfte han opp til han har åpnet øynene og blunket en del ganger. Da sklir nemlig store deler av salva inn i øyet.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 aha! ja det havna jo utafor, så jeg trodde at det ikke kom noe inn i øyet da... men det var smart! skal prøves! han skriker helt hysterisk, skulle tro han ble misshandla vettu! men han roer seg fort etterpå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå