Gå til innhold

selger vogna vår.. er dette for høy pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en emmaljunga smart duo combi til salgs. den er brukt i 5mndr og jeg har satt prisen til 3900.

er det for mye? hva mener dere?

selger den med kjørepose og stelleveske.

har fått noe respons, men ingen som tar seg tid til å komme og se på den e.l...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanskelig å selge brukte barnevogner, det er mange som selger og mange som velger å kjøpe ny vogn...

Jeg forsøkte å selge min Simo barnevogn som vi kjøpte for ca. 6000,- til halv pris, men måtte ned til 2000,- for i det hele tatt få solgt.

.....og den barnevogna så helt ubrukt ut.

Skrevet

Selv om den er brukt "bare" 5 måneder, så er den ikke ny, og da kan man kanskje ikke vente å få så mye. Jeg ville heller lagt til et par tusen og fått en helt ny vogn. Hvis jeg skal kjøpe noe brukt så må det være vesentlig billigere enn en ny vare, så ja - jeg syns det var dyrt.

Skrevet

ny koster 6000 forresten..

mulig jeg selger den dyr da.. men får jeg ikke det for den er det nesten like greit å kaste den. for ikke vits å selge under den prisen for min del.

har ikke plass til den i bilen (kjøpt ny og liten) og den opptar så mye plass her hjemme, så må kvitte meg med den fort som faaaen.. :P

Skrevet

Det er ikke vits i å selge den for under 3990 kr, da kaster du den heller?? Sorry altså, men den skjønte ikke jeg...

Skrevet

Kaste den i stedet for å få solgt den til litt lavere pris enn du håpet på?! Synes det er en god regel å ikke overstige halv pris når man selger noe brukt uansett hvor lite det er brukt.

Skrevet

Uansett hvor mye/lite du har brukt den, så må du nok ned i 1/2 pris for den....

Må være bedre å få mellom 2-3000,- for vogna enn ingenting?

Skrevet

At du heller vil kaste den enn å få litt mindre, sier vel ganske mye om deg...

ellers er jeg enig med resten av gjengen. Man må tilpasse seg markedet.

Skrevet

Du burde vel ha tenkt på det da du kjøpte vogna om den passet i bilen eller ikke. Jeg blir litt paff når jeg ser sånne innlegg som dette. At får jeg ikke så og så mye for det så kan jeg kaste det. Du bør kanskje legge deg på halv pris av det vogna egentlig kostet eller mindre. Må huske på at mange heller da reiser til Sverige hvis det ikke er for langt å kjøper vogn der.

Skrevet

Jeg fikk faktisk plass til min vogn i min forje bil som var en ford fiesta. Jeg har emmaljunga duo edge vogn. Vi byttet bil faktisk. Enn bør tenke litt praktisk også når enn får barn, så vi kjøpte en stasjonsvogn.

Skrevet

Hehehe..kaste den om du ikke får ønsket sum for den. Merkelig tankegang.

Jeg synes det er dyrt. Det er så vanvittig mye brukte barnevogner tilsalgs, man kan ikke forvente noe annet enn at prisene blir deretter. Jeg har fått tilbud om å kjøpe samme vogna for 2000 kr..

Skrevet

Så enten vil du ha 3900 eller ikke no...?

Henter den jeg assa hvis du skal kaste den.

Så kan heller jeg få 2000 for den...hehe.

Dårlig råd for tiden så 2000 er mye penger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...