Gå til innhold

Lei av snørr og hoste :(


meg & mine små

Anbefalte innlegg

Er så lei av snørr og hoste. Hjemme hos oss hoster og herker vi alle 4. Eldste gutt er i barnehagen så det er nok smittekilden. Men gud hvor lei jeg er. Det sitter så godt i oss. Vi vasker på hender og tutter og bamser (kosebamser), flasker og kopper kokses. Nå vil jeg ha vår, sommer og sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halleluja!!! Det samme sier jeg!

 

Om vi ikke hoster så mye har det vært mye sykdom etter jul. Det er liksom noe hver dag :-( (men ikke i dag... :--D) Som deg ser jeg frem til vår og varmere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke bare hos oss, nei...

3-åringen har hostet i over en mnd. Blir ikke kvitt det, men han har ikke vondt eller noe. Hoster mest om morgenene.

Snuppa som snart er 4 mndr Har hostet og snørret og nyst i over en uke, så i dag hadde jeg henne til legen. Han lyttet på henne og sjekket ørene, men det var ingenting galt der. Hun er rett og slett bare godt forkjølet. Fikk Efedrin mot hosten, så får håpe den gir seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gang her også nå... 3 syke barn på en gang !! Godt Mamman er frisk... Ikke noe særlig når de små er syke syns jeg, vet jo ikke helt hva de vil, og hvor de har vondt.. Nesedråper mot tett nese, og paracet mot feberser ut til å hjelpe iallfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...