Gå til innhold

Hvilken vogn på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Thailand i mai, lillegutt er da 10,5 mnd. Tenkte å kjøpe en vogn vi kan ta med inn på flyet, som kan legges i alle fall nesten flatt og som har litt demping. Noen som har anbefalinger???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du skal ha vognen med inn på flyet så har jeg hørt at det kun er en vogn som det er mulig med... den quinny buzz tror jeg.. og den kan jo ikke legges ned, så er vel uaktuell å ha med seg til en liten baby.. må nok satse på å sende vogn som bagasje og bære på flyplassen... ihvertfall det jeg har tenkt...

Skrevet

quinny zapp er det den heter. Litt upraktisk til en 10 mnd. "baby" vil jeg si. Har hatt den ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Du burde virkelig investere i en maclaren techno trille den er virkelig suveren,har alt du kan ønske deg til og med uv filter på kalesjen,som så klart kan legges helt ned så barnet er helt beskyttet for solen,koster litt mer enn de andre men du kommer ikke til å angre på kjøpet.

Skrevet

Signerer sistemann. Vi har Maclaren Techno XT. Den er dyr, men verdt hver eneste krone.

Har hatt med oss den vognen overalt, og den er helt genial på alle måter! Kan faktisk ikke få fullrost den nok.

Skrevet

enig i at mclaren er topp på tur! Kjekt å kjøpe reisebaggen til den også... så holder den lengre som flybaggasje.... sette endel vogner bli veldig herjet med... og lettere med erstatning hvis den er beskyttet. Også kan jo alltids bleiene sendes med vogna også...

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne vogna da?

Skrevet

Biteringen.no har denne. :-)

Skrevet

Hvor får man kjøpt reisebagen Bippe?

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med Carena Easy på tur. Som en paraplytrille, men med kalesje (selvsagt), god plass under og veldig lett å slå sammen - gjør det med èn hånd. Lett å trille og snu også. Ryggen kla legges helt ned. Er usikker på om den kan taes med inn på flyet- mulig den er litt for stor. Og demping har den ikke.

Skrevet

Hvordan tror du den vil være for en slank kar på 11 mnd? Han er ganske lang men ikke så brei så han forsvinner litt oppi de trillene vi har sett på til nå. Den maclaren-trilla ser veldig fin ut, men er litt redd sønnen min blir litt liten oppi der enda. Er den beregna for litt eldre barn kanskje eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...