Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har sovet dårlig i natt pga "mens smerter", men må ærlig innrømme at jeg ikke har følt at de har kommet i tak.. Sto opp nå klokka 8 fordi jeg ikke fikk sove da det var vondt.. Gikk ned trappen og ut rant det gitt.. Men om det er urin eller fostervann vet jeg ikke, var noe rosa i fargen og nå har jeg litt blod flak i innlegget.. slimproppen begynte å gå igår, så det kan jo bare være at jeg har "urinert"litt på meg og at den rosa fargen og blodflakene kom av slimproppen?? Noen?? Vil ikke ringe føden unødig..er så flaut:( faktisk så flaut at jeg velger anonym... håper på svar.. er foresten 37uker..
li75**fødeklar Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Når vannet gikk hos meg første gangen, bare fosset det ut. Jeg var aldri i tvil om at det var vannet som gikk. Men ring føden, de vil helt sikkert at du skal komme så de får sjekket det. Krysser fingrene for deg. =o)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 RING!!!!! kom det fra urin røret eller fra ehh "musa",lekker det enda? RING FØDEN!!!! bedre å gjøre det en gang for mye en for sent......
Mooncake Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Røsa i fargen, synes jeg høres ut som fostervann. Hvor mye kom det? Når vannet går kjennes det ut som om du urinerer, men du har ikke kontroll over det - det bare kommer, liksom. Hvis vannet har gått vil det også sive ut litt vann i ny og ne etterpå, spesielt om du rører på deg. Gjør det det? Klart du skal ringe føden , de er til for å hjelpe deg og de vil sannsynligvis ta deg inn på kontoll. Kan jo bli spennende. Lykke til
Kakebakesøte Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Ja, ring føden sier jeg også. Det er _ikke_ flaut å ringe dem. De er utrolig hyggelige å snakke med! Jeg hadde lekasje av fostervannet og dette var av en lett rosa farge. Et annet poeng ved å ringe når ting muligens er i gang, er å gi dem en varsel. De synes det er greit å vite hva som kan komme i løpet av den nærmeste tiden
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Høres ut som fostervann ja! Ta på deg et bind og kjenn etter hva det lukter etterhvert, det sier de på føden ihvertfall! Lukter det litt søtlig, så er det visst fostervann! Heldiggris forresten.....
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 hehe...Det så litt hysterisk ut det innlegget mitt gitt... Mente bare at det er så mange som spør her inne og venter så lenge at det kan bli litt "drøyt seint".... lykke til.... =0)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Takk for svar jenter.. uff... hva skal jeg si?? Ringte på føden, hu jeg snakka med sa at det hørtes ut som det kunne være fostervann... fikk beskjed om å vente på evt rier og hvis ikke skulle jeg komme opp på kontroll klokka seks i ettermiddag... så år vi se hva som skjer... pakke baggen min kanskje?? føler meg bare dårlig nå jeg...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Sett på litt musikk og prøv og slapp av,så pakker du litt etter litt... Jeg vet,veldig lett for meg og si som har hverken født før eller er høygravid en gang,men har hørt at det hjelper.... =0)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Ønsker deg lykke til...& håper at du kanskje snart holder din lille øyensten i dine armer )
Mooncake Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Så spennende. Ro deg ned, slapp av, ta deg noe å drikke. Spis frokost. Snakk med pappa'n. Pakk bagen når du føler for det. Mitt fostervann gikk kl 07 og riene startet ved 13 tiden. Barnet var ute på kvelden Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Takk for det jenter.. Pappaen er selvfølgelig på jobb, men håper han får inn en avløser og kommer seg heim, eneste er at det er sååå pinlig om det er feil... men egentlig så tror jeg ikke at det er en feil... bare sånne tanker jeg har som den jeg er.. au... har jo vondt og:( uff... jaja.. oppdaterer dere senere jeg jenter:)
Har to herlige gutter! Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 lykke til!!! men vet du om babyen har festet seg? spurte de noe om det da du ringte? nyskjerrig da jeg lurer litt om dette. Men spennende!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 Jeg var tilfeldigvis på ekstra ul kontoll igår da det var snakk om at h*n var i sete, men heldigvis lå h*n med hodet ned og det var festet.. De spurte om det da jeg ringte ja..eller...de spurte om jeg viste om hodet lå nedover..
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 hihi...Det må vel føles litt rart ut og være nesten ved veis ende...? vet du noe om hva det blir eller?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #16 Skrevet 30. januar 2008 Uff.. dette var veldig rart ja.. men hadde følelsen på dette igår faktisk.. Baby ble da estimert til å veie 2752g når jeg var på ul kontroll.. når jeg selv ble født veide jeg ca det samme, det gjorde min mor også så... Men uff... riene kommer på høykant her... håper samboeren min snart kommer hjem... pusteteknikk eier jeg ikke...sitter her å holder, pusten ca hvert 6min jeg ikke akkurat en bra greie det... hmmm.... AUUUUUUUUU=( Men jeg vil være heime en stund til... og gjett hva? jeg eier ikke bind....bare truse innlegg, men tør ikke kjøre til butikken selv for å kjøpe.. så han må bare komme snart nå!!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 nei,vennen du må ikke ut & kjøre nå...hehehe...ring gubben,så kan han stoppe innom en butikk...el så legger du bare en vaskeklut nedentil ) Leste i et annet innlegg at det kunne være godt & sitte i en god lenestol når riene står på...så prøv det du ...det blir mye bedre når gubben er hjemme,da vil du slappe litt mer av,& ha god støtte av han i tillegg han får stryke & masere deg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå