Gå til innhold

Har ikke det store overskuddet som så mange andre har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvordan lære/ klare å si nei til en avtale UTEN at venner/ familie blir fornermet? Huff, nå har jeg presset meg selv til bristepunktet gang på gang år etter år. Her må jeg lære meg å begrense meg til det kroppen tåler. Samtidig vil jeg vøre sosial.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri had noen problemer med å takke nei til invitasjoner ei heller til å si at det ikke passer hvs jeg har en dårlig dag og noen ringer for å høre om de kan ta seg en tur på besøk. Men jeg er sær og litt "vanskelig" også da..og har ikke så stort kontaktnett igjen..min egen feil. :-D IKke at det gjør så mye...gode venner forstår, samme med familien og til helvete med resten!

Skrevet

Tilpass unskyldningen til hvor nær du vil ha denne personen.

Til en bekjent svarer du: Ja det vil jeg gjerne, men det passer ikke akkurat i dag. Kan du ikke komme tilbake en annen gang? Tusen takk for at du tenkte på meg, inviterte meg, regnet med meg el l

Til en venn svarer du: Jeg er så glad du tar kontakt med meg selv om jeg ikke klarer å gi så mye tilbake akkurat nå. Jeg håper du vet jeg er glad i deg selv om jeg må melde avbud i dag.

Till familie eller mamma: Jeg trenger litt hjelp eller så går jeg helt i stykker... uhuuuuuu....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...