Zoey Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 På terminkalkulatoren regnes det som jeg har termin 10 september (Dette er veldig nytt, da) Jeg vet ikke når siste menstruasjon begynte, men jeg vet den sluttet 1. januar. Og jeg vet hvilken da denne spiren ble laget -7 januar. Ergo skal jeg ikke være mer en et par uker på vei? Noen som vet?
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 fra første dag siste mens,mener jeg og huske...Eller var det siste dag i siste mens...Nei første trur jeg...
Zoey Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Ja det var det med første eller siste....men det er en ukes forskjell da. Ikke noe å henge seg opp i, men du vet..... Har knapt begynt i jobb igjen og har en på 10 mnd fra før....detta blir tett!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Man skal bruke 1 dag i siste mens ja!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 HIHI... jeg ble DØDS fornærma første gang jeg var hos jordmor og hun begynte å bable om prevansjon etter fødsel, jeg synes det var grovt fornærmende og trudde hun mente jeg var for ung for barn!!! =0) (er 23) Nå skjønner jeg selvsagt at det er for å prøve og la meg slippe og gå gravid i to år i strekk hehe...vet du,jeg mener det er første dagen altså,men du kan bare glemme den 7 jan. greia for den kommer til å bli korrigert bort på senere UL uansett og da kommer du til å sitte der og ikke skjønne pøkk... Det er flere her inne som vet nøyaktig når de ble gravide, men UL har blitt flyttet så du nærmest ble gravid før du hadde mens omtrent....
Zoey Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 Ja, skjønner at det ikke er så ok å gå flere år gravid i strekk. Nå har jeg endelig fått tilbake kroppen min og kunne gå de smaleste jeansene mine....sukk. Men det er uansett en velsignelse. Tørr bare ikke helt tro på det ennå. Ultralyd er nå en ca-gjetning spør du meg. Ingen jomfrufødsel for meg i alle fall. Det er og blir 7 januar Så kan de si hva de vil.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 HEHEHE bra det.Du har jo de jentene som nærmest blir beskyldt for å være utro pga terminredigering.... =0) trur nok det er bare å ta med stor dose salt ja det UL greiene.... Huff,skjønner at det kan bli litt kjedelig og hoppe rett inn i grvaid str igjen.Men er enig i at du nok bare skal tenke en velsignelse. Du hører så ofte om ting som går galt her inne at vi skal nok bare være glad til ;0) uansett hvor slitne vi måtte være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå