Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hvis det nå viser seg at jeg er gravid med x... vi har ingen planer om å bo sammen videre... vi hadde noen svake øyeblikk. Vil jeg miste alle stønader?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Ser ikke at du skulle miste noen stønad for det...om du fortsatt blir alenemor.
pøber´n & je Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Nei, du mister ikke stønadene. Men du blir innkalt til samtale
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Puh Jeg ønsker å være ærlig, men samtidig gnæger det med økonomi litt på. Det blir jo dyrt. Så da kan jeg bare si det som det er... at vi har hatt noen svake øyeblikk når far har levert guttungen. Vi kommer ikke til å flytte sammen igjen, for det fungerer ikke særlig greitt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Fatter ikke hvordan det går an å være så uforsiktig?
Trebarnsmamma2010 Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Du er jo fortsatt alene, så du mister de nok ikke. Hadde tenkt mer på hva folk vil tenke og på hvor idiotisk det vil høres ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå