Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hei. Er det noen som har fått foreldrepengene her i Oslo?? Nå har jeg ikke fått utbetaling siden 15 desember, og det begynne å skrante i lommeboka..:S
BabyV Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 her er en oversikt over utbetalingsdatoer: http://www.nav.no/page?id=1073744027
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Hei igjen. Men viser denne oversikten dato for når foreldrepengene blir utbetalt? Kunne bare se datoer for barnetrygd, kontantstøtte etc..
BabyV Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Av en eller annen grunn så leste jeg foreldrepenger, men tenkte barnetrygd. Hehe! Men sant som du sier - det står ingenting om foreldrepenger. Er ikke sikker på hvordan dette fungere siden jeg får betalt fra arbeidsgiver så jeg googlet det og det virker som om utbetaling av foreldrepenger gjøres manuelt og det skal gjøres innen utgangen av måneden. Så i verste fall får du pengene før siste dagen i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå