Topp 10. Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har i dag bestilt 2 par sko hos ellos, sneakers:) 1 par joggesko hos LaRedoute, og bukse adidas. Og adidas-sko til vår lille skatt!! Og er stor fornøyd:) Happy,happy!! Deilig at shopping hjelper på humøret!! Anbefaler å gå inn på LaRedoute sine sider... mye tilbud på sko, fra nike, adidas, puma og sikkert flere!!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hehe det er merkelig hvor befriende shopping er når du er gravid!!! Har aldri fakta f*** vært så tullete med penger jeg, som etter at jeg ble gravid....Hihih vet/skjønner ikke hva det er en gang som gjør det men...
Topp 10. Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Har jo stort sett ikke handlet til meg selv siden jeg ble gravid.. bare noen få mammaplagg... så synes virkelig jeg fortjener dette nå som termin nærmer seg:) Det er jo den lille i magen og den kommende far som har fått massevis av klær, og ting i 9 mnd nå... SÅ nå er det MIN tur:) Gleder meg så til å begynne å trene igjen at jeg har shoppet, løpesko, treningsbukse og kule, kule sneakers:) Som du kanskje skjønner så er jeg av den sportye typen... ikke så mye ballerina sko og kjoler:) hehehe!! Men gjerne pumps og dongribukse:) Men det trengs litt trening til jeg kommer inn i mine etterlengtede jeans:) Ååååååå, som jeg gleder meg:) Åååå, shoppe gjør underverker
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 DET ER KLART...Har ikke blitt mye på meg heller selv om jeg har shoppet.Men babyen har snart alt den trenger og til et år (!!!) fremover....LADIDA hehe oooops.... Men jeg har ALDRI brydd meg om hva jeg spiser og har ALLTID vært sløv med trening...Men merker faktisk at jeg gleder meg til babyen er ute og jeg kan begynne å trene og bli skikkelig MILF =0) hehe Ser liksom for meg en "super" hverdag som "super" mamma, med smil og latter hele tiden... Med det sagt kommer jeg sikkert da til å sitte en måned og surmule i dyp fødselsdepresjon og dø dramatisk innvendig etter fødsel men.... =0) happy thoughts right???
Topp 10. Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 Hehehhe:) Lisjmor her har også godt me klær og utstyr fram til 8-9 mnd:) heheheh!! Jeg har heller ikke brydd meg om hva jeg spiser men har egentlig aldri behøvd det heller... siden jeg har trent og spilt fotball aktivt, men nå som det ikke blir tid til like intensiv og hard trening så må jeg vel være litt mer obs på hva jeg putter i munnen:) Har vel allerede sunt kosthold, men det er den hersens snopen og sjokkisen utenom:) heheheh!! Heheheh, samboer sier jeg kommer til å bli MILF... heheheh, arti betegnelse på en mamma:) Hehehe!! Jaja, vi får no se hvor fort og sexy man blir etterhvert!! Men gleder meg til å trene iallefall og shoppe:) hihihih!!! Blir vel litt surmuling her å når jeg innser at kroppen ikke blir som før 2 min etter fødsel:) *håpe-håpe* jajaj, vi blir vvel noen flotte MILF:) Ser selv for meg denne super hverdagen, men har angst for at alle mine "planer" om trening, shopping osv går rett vest... Man får bare vente å se:) Blir spennende å se:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå