Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skulle stå opp med jenta vår denne morgenen. Ho våkna så tok jeg ho i senga og ammet henne og såskulle han ta henne. ¤5 minutter la ho å tulla før han endelig kom seg opp av senga med ho.

Jeg sovna igjen når de gikk ut av rommet så vokner jeg en halvtime senere og hører ho klager på stua, og hvor er gubben i senga!

Han er våken men å så sliten og orker ikke ta ho. At det går ann. Jeg kjenner jeg blir drit sur men orker ikke å krangle så jeg står opp, og finner at han har bare satt ho i vippestolen forann tv og gått tilbake til senga. hadde ikke skiftet bleie, som var kjempevåt. Hadde ikke kledd på ho litt eller gitt ho teppe så ho var kjempekald. Stakkars jenta mi, og selvfølgelig ikke fått frokost.

Jo han kjenner morgenrutinene godt og dette var bare tull, tenk å behandle datteren sin sånn, han har fått høre ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

45 minutter skulle det være.............

Må legge til at grunnen til han var trøtt var at han spilte halve natta selv om han viste at han skulle ta henne om morran så jeg skulle få sove ut siden han har fri idag.

Heldigvis har han ikke gjort dette før, og det er best for han at han aldri gjør det igjen.

(nå ligger ho å sover varm og mett og med tør bleie.Og jeg håper han har dårlig samvittighet der han ligger)

HI

Skrevet

stakkars jente..har faktisk samme probleme eg og men no har han fått siste sjangse...enten får han begynne å oppføre seg som ein småbarn far eller får han ha seg te helvetes ut å leve livet glade dager..det er faktisk han som går glip av noko ikkje eg for eg klarer meg....vi har to barn...syns det er forferdelig at han ikkje skal kunne ta ansvar for barna sine..men men..

Skrevet

Vet hvordan det er.... Men det verste av alt er at jeg får sååååå dårlig samvittighet hver gang jeg spør om han kan ta henne på morgenen. Vet ikke hvorfor, for han får jo som regel sove så lenge han vil, når han ikke er på jobb. De mannfolka altså!!!!

Skrevet

Herregud, det synes jeg er direkte ondskapsfullt mot datteren sin...la henne gå for lut og kaldt vann på den måten! Godt du våkna da, stakkars jente. For en møkkamann du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...