Shandra - fødeklar Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg innbiller meg at min starter på natterstid. Det gjorde den med de 2 andre. Den starter med rier ca hvert 10. min. Og så går det i langdrag. Tror det vil ta ca 20t fra første ri. Er skuffet hver morgen jeg våkner nå, og ingenting er skjedd, hehe. 3 dager igjen til termin.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 3 dager igjen her også, men tviler på at det skjer enda. Jeg gikk ti dager over sist, og regner med noe av det samme nå. Jeg tipper at min fødsel starter med svake rier som utvikler seg i løpet av dagen. Men...håper at det ikke tar så lang tid denne gangen. )
Tredje bolla i magen :) Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 På morgenen, med rier som raskt tar seg opp. Tipper på at fødselen vil ta mellom 3 og 5 timer. Tok 7 timer med første mann og 5 timer med andre... Begge fødslene har startet med rier på morgenen. Først bare onde kynnere men har fort blitt alvor :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Tjaaaa... Si det...Ble satt i gang sist så dette er jo nesten helt nytt for meg=o) Tror det starter på kveldstid. Tror det starter med rier, for så at vannet går hjemme... Tror det kommer til å ta sin tid dette...Og at det vil starte rundt termin...Enten før eller over...=o)
Filippa K Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Ser for meg noe av det samme som sist - lang td med modningsrier, som tar seg opp først når vannet går. Og da blir det fart på sakene. Hadde vært deilig om vannet hadde gått med en gang denne gangen..
grolla Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Det starter med stadig hyppigere mensmurringer på natten/tidlig morgen og tar seg sakte opp, vannet går først sent i forløpet. Regner 12-20 timer fra første tegn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå