Gå til innhold

fy faen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir gal.. fulstendig gal, gjør så vondt. er 34+0 i dag og har fått kraftig bekkenløsning. klarer ikke sitte lige stå. ikke noen ting..... tok 2 paracet, har gått i sirkel i stuen siden 4. kan ikke stoppe, eller sette meg ned. da gjør det jævlig vondt. og jo mere jeg beveger meg, jo flere kynnere får jeg.... åååå... hva skal jeg gjøre. noen som kan hjelpe meg? står og går forann pc nå og leser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd sånn smertestillende gel?

En skikkelig varm dusj? Evt varmepute?

Skrevet

DET der hørtes forferdelig ut!!!!

trur en varm dusj kan hjelpe ja....

huff stakkar...Jeg har også bekkenløsning men den er ikke like vond hele tiden så jeg klarer delvis å bevege meg enda.... =0)

håper ikke jeg blir like ille som det du har det nå....Er bare uke 26 enda så...

Skrevet

Jeg ville kontaktet lege i dag.

Har du ikke fått tilbud om noen behandling?

Skrevet

Finnes det noe svømmebasseng i nærheten av der du bor? Det er SKIKKELIG deilig å være i vann når man har bl:) Redda livet mitt sist jeg var gravid. Problemet blir at de stenger HVER DAG da...Det suger.. :) Men lykke til.

Skrevet

hei hei.. tenkte jeg skulle oppdatere litt.

Jeg hadde jo så vanvittig vondt. ringte jordmor, hun ba meg ringe sykehuset. ringte dit. de ba meg komme med en gang. gubben kom hjem fra nattejobb også kjørte vi med en gang. var på sykehuset ved 9 tiden. inn på ul og ctg.. "Bekkenløsning" haha du har rier du.... hvor langt er du... eh 34 uker sa jeg. og brått var jeg innlagt. på ul fant de ut at jeg var 33+6, så jeg fikk en pille som skulle stoppe fødsel..

riene fortsatte med jevne mellomrom hele dagen og kvelden. men ved 22.00 tiden ga de seg helt. hadde ikke vondt noen steder. =) så kl 3 på natten startet de igjen.. men ikke like vonde. tok ctg på morgenen, riene var der enda, men bare noen få, og mye svakere. ingen åpning. og jeg fikk reise hjem...

kjempe deilig og ha kommet hjem. "sitt i ro" fikk jeg beskjed om. så nå kan jenta vår komme fra i dag av og helt fram til termin. ikke godt og se..

men har lært hva en rie er da i alle fall.. =)

Skrevet

Så det kan føles som bekkenløsning? Hmm.. Det er jo kjekt å vite for de av oss som sliter med det! Greit å være obs på det ihvertfall =) Jeg er førstegangsgravid, så jeg aner jo ikke hva jeg kan vente meg når tiden er inne. Og forhåpentligvis er det en stund til enda!

Håper jenta di vil holde seg i ro litt til da =) Masse lykke til!

Skrevet

Prøv akupunktur! Jordmoren min skryter veldig av det i forhold til slike smerter. De fleste jordmødrene har utdanning i å sette akupunktur nå, så jeg har fått beskjed om å bare ringe fødeavd ved mye smerter, så skal de sette akupunktur på meg:)

Skrevet

smilte litt da oppdateringen din kom, for det var sånn jeg gikk rundt i stuen da min første jente kom til verden. Så jeg tenkte på rier da du skreiv det.

Lykke til de neste ukene!!

Skrevet

såpass ja. hehe =)

det var veldig rart... men nå vet jeg på en måte hva jeg går til da.

Skrevet

ja, ikke sant? Neste gang tar du nok ikke feil. Jeg gikk rundt i stua og trodde det var kynnere, det hadde jeg hatt så mye av. Enda jeg var 9 dager over termin så kunne jeg ikke fatte at det var det som holdt på å skje.:) Så jeg skjønner du ikke koblet helt rier i 34 uke. :)

Skrevet

nei du kan si det sånn at det var ikke det første jeg trodde det var...

nei nå blir det rolig framover.. ingen aktivitet på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...