mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Forhuden til gutten vår går ikke an å trekke tilbake - det blir en sånn liten "tut" der.... Jeg er bekymret for at det skal forbli sånn ?? - Han er ett år gammel HS sa at jeg ikke skulle bekymre meg, men jeg gjør jo det likevel. (Fetteren måtte operere på grunn av trang forhud Hvordan er forhuden på deres gutter ?
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Har aldri forsøkt å dra den tilbake, men det ser ut som en liten "tut", slik du beskriver. Ser relativt trangt ut foreløpig, men det endrer seg jo. Kjenner ei som har en gutt som måtte operere forhuden, men det var en kjapp greie, som ordnet seg fint.
Martin+Mamma Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 tror ikke en skal dra i den..! ordner seg som regel av seg selv:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 har ikke sjekka, men den ser ut som en tut ja
Miss Foster Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Her i Spania får vi beskjed om at vi må dra forhuden tilbake på guttene når vi bader dem. Allerhelst hver kveld. Slik at den ikke forblir trang og de må opereres.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 svigermor sier hun også fikk den beskjeden når mannen min var liten....usikker jeg..... Jeg drar den jo ikke, bare sånn av og til for å sjekke om den har blitt noe annerledes, og det har den ikke.... HS sa noe om at så lenge det ikke var infeksjoner eller vondt for gutten å tisse skulle vi ikke bekymre oss før han var 5(!!) år gammel ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå