Nicita73 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Veldig opp og ned, men det hender, og det er alt for tidlig ja. I dag våknet hans kl 5, prøvde å få han til å sove igjen, satt i min seng. Jeg sa ingenting, slo ikke på lyset, så han skulle forstå at det fortsatt var "natta",men neida, han skravlet og turna rundt, pekte på mammas nese,munn og øyne, noe som er veldig stas om dagen. Det er søren meg så kjedelig å stå opp så tidlig, men hva gjør man? Blir vel bedre når de blir litt eldre.
Hyacinth Bucket Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Gjeeesp! Ja, her starter vi dagen kl 05. Så mor leker, mater og tusler rundt i halvkoma til kl 06.30.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Mellom 5og 6 ja... det ER JO NATTAAAA!!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jada, her starter vi ofte rundt kl 5. Har prøvd å legge ham ned igjen og gå inn med få minutters mellomrom for å ham til å forstå at det fortsatt er natt, men han kan holde det gående i over en time, og da må vi jo stå opp for å rekke jobb og barnehage...Når vi drar til barnehagen er jo luringen stuptrøtt igjen...
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Ja Vi kjenner oss heldig hvis han sover helt til kl 06. Men jeg har funnet ut at det lenger jeg får han til å sove på dagen, det lenger sover han natta.. Ihvertfall fungerer det med gutten vår. Får jeg han til å sove 2 timer på dagtid, sover han ofte til 06 dagen etterpå. Men ''heldig'' som jeg er har jeg en nabo i etasjen over som liker å spille høy dunkemusikk på den tiden og da våkner tassen før han er ferdig uthvilt...
Helene_81 Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 hehe.. Våkner min gutt kl 05:00 på "natta", da står jeg ikke opp med han, da bare legger jeg han ned i senga og gir han smokken og sier at nå er det natta.. :-P. Har jeg lagt Trym kl 20:00 på kvelden før, så syns jeg ikke det er nødvendig at han skal opp kl 5.. :-S. Men etter at han begynte i barnehagen nå i beg. av januar, så kan han ikke sove mer tidlig på ettermiddagen, etter at han kommet hjem (sover 2 1/2 time på tidlig på dagen), da våkner han kl 04:00 og er våken som ei sol..hehe.. Det vil helst ikke mor, siden man ikke skal opp før halv åtte. :-p
lucky_mom Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Mellomstejenta vår var en skikkelig morgenfugl. Hun stod gjerne opp i 5-tiden, helt fra hun var 4 mnd gammel. MEN DET GÅR OVER!! Nå er hun blitt 3,5 år gammel, og sover til 6-7-tiden. Minstemann er velsignet med et godt sovehjerte, og sover fremdeles 16 timer i døgnet (14 mnd gammel). Så han våkner også i 6-7-tiden.
Tiddelidu Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Åh, jammen godt å se det er flere.. Stort sett er han i farta rundt seks, og det er tidlig, men akseptabelt. Det har hendt han "forsover" seg til halv sju-sju, og ofte er han våken fem. Nesten til å klikke av! Hehe. Da har jeg begynt med å gi han flaske i senga og han sovner igjen. Hvor lurt det er oppdragelsesmessig vet jeg ikke, men behagelig for meg er det Hvis vi står opp så tidlig så blir han trøtt i åtte tida igjen og vi får en grusom lang ettermiddag med en trøtt unge. Han er 16mnd, og vi har gått over til å sove bare en gang om dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå