Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har satt meg en personlig "grense" når det gjelder å spise usunn mat ( f eks Mc Donalds osv.) - 1 gang i mnd, MAX 2 ganger i mnd...jeg bor langt fra byer og sentrum, så det hender jeg faller for fristelsen med junk food når jeg er på langveis handletur o. l Ellers lever jeg rimelig sunt, bortsett fra at jeg sliter med shokoholisme ;-) Er ingen fanatiker, koser oss masse i helgen med extra god mat + lørdagsgodt, men ser at bl annet "brusfettet" forsvant da jeg kuttet brus på hverdager..Hva med dere?
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Nei, det synes jge ikke var mye her spises det litt snop nesten daglig..huff! Junkfood/burger osv er det sjelden jeg spiser
meg & to små vampyrer Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Nei, syns du var flink om dette er ing du i utgangspunktet har lyst på. Jeg er lite glad i junkfood og søtsaker/brus/potetchips, så jeg ofrer meg egentlig ikke på noen måte. Jeg spiser det jeg liker. Vi spiser ofte noe godteri lørdager (saltlakris, sure ting e.l.), men ellers er det stort sett vanlig mat her.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 Takk for svar, fint å se hvordan andre har det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå