Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som er plaget med utflod og hvordan er den i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. Hvit lys utflod(litt slimete), lys brun utflod, lyserosa slimete. Varierer litt.

Skrevet

Jeg har de siste fire dagene vært plaget av sterk utflod med farge på. Den kommer alltid i forbindelse med toalett besøk, og den varierer mellom gul,lysrosa, lysbrun og rødbrun.

Vet ikke om det er normalt eller om det er å betrakte som blødning. Skal til legen etterpå. Går og engster meg hele tiden for at noe er galt...

Skrevet

dette har også jeg, bare når jeg har vært på do, ikke ellers når jeg tørker meg..litt lysebrun/beig. er hjemme i dag, og skal ikke på jobb de neste to dagene heller. Har mistet 4 ganger og merker at nervene er på topp nå.., men på en måte godt at vi er fler, trenger ikke være noe galt..?

Skrevet

snartmor til to:

kan du legge inn hva legen sa om dette?? håper det ikke er noe..:-) hvor langt er du/dere??? jeg er 5+6 i dag..

Skrevet

Hei! Trist å høre at du har mistet 4 ganger. Krysser fingrene for deg denne gangen:-).

Jeg er 10+6 i dag... Hun sa det kunne være en begynnelse på abort, men at det like gjerne kunne være helt ufarlig. Hun sa det uansett ikke var noe å gjøre med det. Jeg slår meg ikke til ro med det. Prøver å få privat ultralyd så snart som mulig. Blodprøvene mine fra uke 9 var veldig fine, så det har ihvertfall vært liv.

Fikk også sykemelding for i dag og imorgen.

Skrevet

Hei,

Jeg har vaert plaget med moerk utflod 3 ganger naa i svangerskapet. Foerste gangen var jeg 7 uker paa vei. Jeg bor i Spania og her anbefaler de deg aa dra til gynekologisk avdeling paa legevakten i slike tilfeller, noe jeg ogsaa gjorde. Der kan de forsaavidt ikke gjoere annet enn aa foreta ultralyd og si om det er hjerteslag eller ei, men jeg ble roligere ved aa se at det var liv. Jeg ble anbefalt aa ta det saa mye med ro som mulig. Fra seng til sofa, glemme alt husarbeid o.l. til det gikk over. Naa er jeg 9+4, saa det ser jo ut som om mulighetene for at det skal gaa bra er til stede. Likevel har jeg hatt moerk utflod et par ganger til, sist var igaar kveld og idag. Mengden av utflod er ikke stoerre enn vanlig, men at den er moerk betyr jo at det er rester av blod i den, og det er lett aa bli bekymret. Derfor har jeg soekt en del paa nettet idag, og fant blant annet dette paa lommelegen.no: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=378185

Jeg haaper det kan berolige noe, slik det gjorde for meg.

Et annet "tips" jeg fikk av legen var aa vaere saa positiv som mulig og haape paa at alt skal gaa bra. Aa bekymre seg kan ha en negativ effekt paa den lille babyen vi alle saa sterkt oensker. En venninne av meg hadde ogsaa en del bloedninger i svangerskapet, og ble naermest sengeliggende i noen anledninger, men har naa en nydelig, frisk og sunn liten gutt!

Skrevet

ååå tusen takk for svar, dette leste eg til min mann.-) du gjorde meg mer avslappet nå ja, leste også linken din.-) vi får bare smøre oss med tolmodighet, og håper for begge at vi til sommeren får enoen nydelige babyer,-) lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...