Gå til innhold

Genial GRATIS jentehøvel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, denne her er faktidk kjempe god. Kjennes som du bare drar et såpestykke over huden når du barberer.

Den føles som noe billig dritt når du først får den i hånden, men etter å ha prøvd den endte jeg med å abonere på ekstra blader.

Anbefales å prøve.

Skrevet

Har bestilt nå!

Jeg har prøvd det meste når det gjelder barbering, og kanskje denne er så bra at jeg ikke får røde nupper....

Skrevet

da var det bestillt...

men nederst stod det da:

du har benyttet en maskin med følgende ip-adresse: XXXXXXXXX

hvorfor kom det opp???blir litt skeptisk når selskapet sjekker og registrerer IP-adresser... spesielt hvis de da på toppen skriver det på siden når man er ferdig å bestille noe... hva er de redd for??at vi ikke skal kjøpe noe??? vi forpliktet oss jo ikke til å kjøpe noe??

hmm....

Skrevet

Ja denne underskriver jeg! Har brukt den i ca et halvt år, og er kjempefornøyd! Som sagt over her så kjennes det bare som man drar et såpestykke over seg :)

Skrevet

Har brukt denne ett års tid og er KJEMPE fornøyd :o)

Skrevet

For være den eneste her inne som synes den er noe forbanna dritt! Væreste jeg har vært borti! Palma den ut av huset fortere en fy. Holder meg til Venus og peach baberskum og body butter etterpå. Mykere legger skal du lete lenge etter ^^,

Skrevet

helt elendig hele opplegget syns eg!! kan ikke skjønne at så mange syns den var bra? får jo ikke vekk ett eneste hår med den, akkurat som om eg bare blir vasket. og jo, du forbinder deg til og motta flere forsendelser slik at du vet det. dette må isåfall abestilles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...