Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, over midnatt, og da er jeg ei uke over termin. Plutselig fikk jeg et skikelig tak i magen, og stod opp. Da begynte det å renne, og jeg løp på do. Ikke masse, men litt og litt i bolker. Ringte føden, og skal vente på rier, sa de. kommer det ikke skikkelige rier i løpet av natten, så skal jeg inn i morgen tidlig. Rier kom, rier kom!!! Dette har jeg ventet desperat etter.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!! :) ÅHHH.. Skulle ønske det var meg snart! ;) Er jo ikke lenge da er 31 uker jeg da..

Så gøy at vannet ditt gikk, er nok ikke lenge til riene kommer da nei! ;)

Åssen føler du deg??

Skrevet

Masse masse lykke til=)) er nok ikke lenge før riene kommer skal du se... snart får du ditt lille mirakel i hendene....

nåååå blir jeg missunelig assa...og jeg har 10 uker igjen....uff og uff

Skrevet

Takk for lykkeønskninger, jenter! Er litt i hundre her. Var ikke veldig forberedt på å gå over terminen, men nå følte jeg at fødselen aldri kom til å skje, var helt motløs, he he. Kjenner ikke noen rier enda, men er uendelig glad for at jeg snart skal få se gutten min!

Håper ukene går fort for dere! En går jo i 8-9 måneder og mer og mindre venter, så rart når det nærmer seg.. Så lykke til til dere også!

Så kommer nok oppdateringen hvis riene begynner, for har bare lyst til å rope ut i glede nå :o)

Skrevet

Grattis! Og lykke til :-D

Du burde legge deg og prøve å hvile/sove - det kan ofte ta litt tid om det begynner med vannavgang uten rier, så hvil deg mens du kan :-D

Skrevet

Ja, skal prøve på det. Må bare lande litt her, he he. men du har nok helt rett i at jeg bør sove. Ryktene sier at det blir mindre av slik med en baby i hus.. ;o) Og kan jo bli en lang dag i morgen.

Skrevet

Jeg begynte med vannavgang uten rier sist, og det tok laaang tid. Trenger jo ikke ta like lang tid med deg, men selv om du er supergira nå og ikke kan vente på å treffe babyen, så vil du ha veldig godt av all hvile du kan få :)

Jo mer utvhilt man er når man er i fødsel dess bedre :)

Skrevet

Åhh... Je blei så gla av å lese her.. Jeg vil åååååå

Skrevet

Veldig masse lykke til!!! Kanskje du har fått rier nå?

Skrevet

Prøvde å sove, men fikk veldig vonde rier med 12 min mellomrom. Det var vondere enn jeg hadde sett for meg, gitt! Så ble de enda tettere, og kom under 10 min. Men plutselig forsvant de igjen.. :o| Men lekker en del fostervann, så noe er jo på gang. Får smøre meg med tålmodighet, og prøve å sove igjen. Var veldig vondt når det stod på, men nå lengter jeg etter smertene igjen -rart med det :o)

Skrevet

Viktig å prøve å få sove litt! Rier utvikler seg best når man slapper av, ikke når man sitter og venter på dem :o)

Håper å få høre at du har født VELDIG snart! Lykke til!

Skrevet

Åh, veldig spennende! Lykke, lykke til!

Jeg vil også ha vondt!

Skrevet

Gulda

hvordan er det med deg?...har det skjedd noe mer siden sist? ÅÅÅÅ...så spennende...ønsker deg MASSE MASSE lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...