Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Må innrømme at jeg har trodd at "kondomen sprakk" bare var en unnskyldning når noen har hatt sex uten beskyttelse.. Men nå har det skjedd meg. Faen...! Ble mor for 2,5 mnd siden og kan ikke si jeg er klar for å bli tobarnsmor om 9 måneder... Fullammer ikke, ammer bare litt. Blødde 2 måneder etter fødsel og det har gått så kort tid så jeg aner jo ikke om jeg er fruktbar. Jeg vil ikke ha flere barn akkurat nå, bør jeg ta angrepille eller er det HELT usannsynlig at jeg har blitt gravid? Har legetime i midten av februar for å sette inn spiral...
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Skjønner ikke dilemmaet helt. Hvorfor tar du ikke bare en angrepille hvis du er usikker?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Ojjda... hadde ett lite uhell vi også... eller... ja, iallefall, han kom inni meg, uten kondom... jeg ble iallefall ikke gravid, fikk mensen to uker etterpå, har aldri fullammet, har vel strengt tatt bare ammet litt jeg også.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 jaja for oss sprakk ikke et eneste et av kondomene alikevel sitter jeg her gravid idag. Eneste helt sikkre er jo å ikke ha sex veit du, ta en angrepille da vel hvis du er så redd for graviditet
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Hvis du er så redd for å bli gravid nå, så burde du jo ta en angrepille. Skjønner ikke at det kan være et spm. engang. Ingen her kan si om du er fruktbar allerede nå. For det er jo veldig individuelt når man blir det etter fødsel. Folk kan tro. Men det er jo i bunn og grunn du som evt. blir sittende med en liten spire. Så er du så redd for det så er det anggrepille som er mest sikkert..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 samme skjedde her når lillegull var 2,5 mnd og jeg ville absolutt ikke ha to SÅ tette, men jeg hadde hatt mensen en gang da.. tok angrepilla 48 timer etter..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Jeg gikk på minipille, jeg...ble gravid for det...så nå er jeg 18 uker gravid og har en sønn på 6,5 mnd... jaja tenkte jeg....blir jeg fort ferdig med å føde unger... Men hvis du ikke vil bli gravid nå, så kan du jo ta angrepille....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå