Gå til innhold

noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på skolen idag som alle andre dager. også skal jeg for første gang siden jeg begynte på skolen spørre lærerern om noe. (har jo spurt mange ganger sånn høyt foran alle. men ikke på to mans hånd)

også kommer jeg opp til henne og hun lurer på hva jeg trenger hjelp med, og jeg klarte ikke formidle hva jeg lurte på i det hele tatt. fikk helt angst. alt stokket seg. når jeg kom meg på plassen min igjen skalv jeg.

(læreren er snill og grei og alt ting..)

kjønner ingen ting.

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Angstanfall? Kan skje hvem som helst i en stresset periode, hvis du har en dårlig dag osv. Noenganger bare sier det litt klikk :-) har opplevd det før ja.

Skrevet

Det har KLIKKA for deg, alt har gått på tverke, verden går under!

neida, jeg blir sånn selv innimellom jeg. Aner ikke hvorfor. Kanskje fordi læreren liksom oppi hodet er en autoritet og man stokker seg litt når man skal prøve å formidle noe?!

Veit ikke, mennesker er rare!

Skrevet

hehe.. angstanfall. der høres så heftig ut.

tror læreren forsto for hun var plutselig fryktelig snill...hehe..

kansje jeg burde forklare for henne i morgen. kansje hun tror at jeg er redd for henne eller noe.

Skrevet

kansje vi burde ta en tur på gausta tillab? hehe

Skrevet

Nei, jeg har ikke opplevd det - men det er veldig vanlig - og kan skje alle hvis man blir litt nervøs eller stresset - og fokuserer veldig på å skulle få frem et vesentlig poeng, eller gjøre seg lett forstått.

Tror ikke du behøver å forklare noe for henne - som lærer/foreleser eller hva det nå er, opplever de nok dette ganske ofte. Tror neppe hun tror du er redd for henne, og tror du gjør best i å la det ligge:)

Skrevet

takk :-) nå følte jeg meg ikke så dum mer :-)

Skrevet

her kommer tøffe tøffe tøffe tøffe tøff WOW WOW jeje (og ikke domme dom) =) smask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...