Gå til innhold

Noen som er daglig leder i butikk her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du/dere fortelle meg fordeler, ulemper, det positive og negative med jobben? Hva lønna ligger på...Hva slags utdanning du har tatt...

Ja rett og slett alle ord du har om dette yrket=)

På forhånd takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

inen utdanning. (var assiserende) men har fått flere tilbud om daglig leder.

jeg syns det er en veldig intresang jobb der man får gjort mye forsjellig. spesielt om man ikke har en super stor butikk. jeg elsker og lære opp nye ansatte og forme de sånn som jeg vil ha dem. utrolig hvordan man kan forandre folk.

ulempen må være at tlf aldri stopper. spesielt om det er mange unge som jobber hos deg. (noen lurer på alt)

kunne godt tenkt meg og hatt en sånn jobb igjen, men først vil jeg bli ferdig med skolen

Skrevet

Hvordan er arbeistiden den første tiden og senere??

Hvordan er lønna? Tenker da på om man får fast lønn pluss det man tjener...etc hvordan regner de det ut?

Hvordan er det å bli gravid i en sånn jobb? Får man noen andre til å drive den permisjonsåret...eller gjør man det man MÅ gjøre utenom å stå i selve butikken, tenker da på pappirarbied, bestilling av varer etc

Får man penger i permisjonen??

Bare sleng ut alt dere vet!

Skrevet

arbeidstiden kommer helt ann på de ansatte og rutinene dere har. har du folk som jobber og som kommer på jobb så kan du stort sett jobbe 8.00 til 16.00. men kommer ikke folk på jobb så er det jo ditt ansvar og da må du bare stille opp. (om de ikke greier seg med en mindre da)

også må du ha økonomi til og ha folk på jobb da...

lønn er helt idividuelt, kommer an på hvor stor butikk, hvordan butikk og hvordan den går. om du er daglig leder eller om du eier butikken selv osv. har hørt om alt fra 300 000 til 800 000.

blir du gravid må du finne none til og ta din jobb. eller om du skal på ferie. derfor er det lurt med en assisternde som kan ha ansvaret når du ikke er der. da slipper du en del tlf også. har du en god assisterende så burde han/hun greie og ha ansvaret mens du er gravid/syk/ferie osv.

men selvsakt blir det sikkert en del tlf osv.

jeg kan ikke perisjons regnele for selvstendig næringsdrivende. så om du er det så må du nesten lese på nav.no. er du ansatt og ikke eier så har du rett på penger som alle andre arbeidstakere.

Skrevet

Er det noen flere som har noe på hjerte er det bare å skyte ut!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...