Gå til innhold

brasiliansk voksing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler skikkelig for å dulle meg opp litt når mannen min kommer hjem fra nordsjøen så jeg vil ta en brasiliansk voksing (undelivet).. noen som vett om det går greit? er litt redd for at det skal øke risiko for infeksjoner o.l

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. tror det skal gå fint! jeg tok bare bikini linjen, og jeg kan banne på at det gjør jeg allllldri igjen! det var helt sinnsykt vondt!:P men lykke til allikvel:)

Skrevet

Er det noe som AAAAALDRI skal skje på kroppen min så er det brasiliansk voksing!!

God damned!!! AUUUUUUUUU!!!!!

Nei jordmødre og leger sier at det helst bør være igjen litt hår der nede pga infeksjonsfare og faren for inngrodde hår etter fødselen!

Nei her er det frittgående høns med litt stussing istedet for ja! :)

Skrevet

hehehehehe.. frittgående høns.. off.. tårer av latter:D

takk for svaret, satser på litt smerte til helgen da:P

Skrevet

Hvis du er gravid, kan du ikke ta brasiliansk voksing.

Det veit jeg alt om, mamma jobber som det.. Og det skal man ikke gjøre når man er gravid.

Skrevet

Jeg har hørt at man fint kan gjøre det men ville spurt noen på en salong. Noen med erfaring?

Har selv gjort det noen ganger før jeg ble gravid og synes det gjør vondt men det er ABSOLUTT verdt det! Resultatet blir kjempe bra, hårfri i ukesvis og null kløe. For min del er voksing det eneste alternativet uten om barbermaskin. Faren for infeksjoner er større ved bruk av barberhøvel + at det klør så innmari!

Det går jo an å ikke ta alt men litt mer enn bare bikinilinjen... Fresh føler man seg da uansett!

Lykke til!

Husk: vi skal gjennom ting som gjør mye mer vondt...

Skrevet

Da faren for sopp er større under graviditeten er det kanskje lurt å la det være igjen litt. Men du kan jo ta mye av bikinilinjen, det gjør ihvertfall jeg nå. Pluss at det må jo være vondt med innvokste har der nede nå som man ikke kan se hva som skjer.....

Men absolutt voksing framfor barbering. Har gitt beskjed til sambo om at han får spandere voksing hvis det skal forsvinne har nedenfra. Kan jo ikke se noe selv alikevel:)

Skrevet

Jeg har vokset meg hele svangerskapet(brasiliansk). Har ikke fått sopp en eneste gang. Skulle ikke tro det skulle være noe problem. Aldri hørt at man ikke skal gjøre det.

Skrevet

Man kan fint voks bikinilinja når man er gravid, men en brasiliansk voksing, skal man IKKE ta. Det kan tidlig i svangerskapet medføre spontan abort, og senere i svangerskapet, kan det sette fødselen igang. Det fikk jeg beskjed om på hudpleiesalongen jeg går til.

Vet ikke helt om det var pga smertene, eller om det var noe som skjedde da de dro hårene ut =/

Skrevet

Venninna mi gjorde det (var ikke gravid).....å herregud som hun så ut etterpå.....hadde åpne sår og infeksjoner i 5 uker etterpå....Måtte til lege..Så jeg ville grantert holdt meg langt unna, spsielt hvis du er gravid.

Skrevet

Kan noen si hva brasiliansk voksing er før noe??

Skrevet

Man vokser alt nedentil. Og jeg mener ALT:)

Skrevet

skal ikke være noe pbroblem å gjøre det.. hadde kanskje holdt unna de 3 første måned og mot slutten er man mer sensitiv og kan bli veldig sår. Du skal unngå direkte vann og såper 24 timer etter behandling, som kan være grunnen til infeksjoner. Men vi alle er forkjelling og noen får det de andre ikke.

Har gjørt det også hele svangerskapet og er også selv hudpleier:)

Skrevet

hvorfor ikke ta brasiliansk når man er gravid??

Skrevet

jeg tok brasiliansk da jeg var i første tri.. gikk fint for meg..

Skrevet

gjorde det rett før jeg ble gravid og spurte på salongen om hvordan det er å gjøre det når man er gravid.

Pga sensitiv hun under svangerskapet, lettere å få byll og inngrodde hårsekker.

Jeg ville ikke tatt sjansen. Sambo er mer enn fornøyd når jeg bruker høvel, så jeg orker ikke å torturere meg selv for så å se ut som flådd høns:)

var hoven i flere dager og det så ikke digg ut, ikke minst smertehelvete... jæææiks aldri mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...