Gå til innhold

HERREGUUUUUUUUD!!!! Hjelp??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått positiv gravidtest!!!!

2 dager igjen til IKM, klarte ikke dy meg med å teste nå nylig...Jeg og sambo hadde kjøpt gravidtest fra kvinnemagasinet på butikken tidligere idag, som vi hadde tenkt å ha liggende til i allefall OVER ikm, men så måtte jeg bare ta den...Og den vr først svaakt positiv, og ble bare sterkre og sterkere.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!

Har ikke hatt særlig med symptomer, annet enn enooorme stikninger/smerter ca 1 uke etter EL, litt småstikkinger i høyre side i dag...Puppene har d småstikket litt i, og de har kjentes litt ømme, men jeg tok silikon for ca 8 uker siden, så d kan jo også være derfor de er ømme...

Har hatt en litt annerledes følelse i meg også, og vært litt fjern, og veldig svingende i humøret, vært sint, lei, glad, om en annen, sier sambo.

Jeg tør ikke heeeelt å slippe jubelen løs, siden d fortsatt er 2 dager igjen til ikm....Meen, jeg krusser fingrene for at spiren klorer seg fast, og sender MAAAAASSE BABYSTØV til dere godjenter her inne=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så mye til deg!!! Så heldig du er :-) :-) :-)

klemmer fra meg

Skrevet

Tusen takk=)

Det synes jeg også, men, jeg tør ikke slippe jubelen helt løst, siden d fortsatt er 2 dager igjen til ikm...Men jeg krusser fingrene, og håper på d beste!

Håper du også er heldig nå=)

Klemmer fra meg:D

Skrevet

gratulerer så mye. Jeg vet akkuratt hvordan det er å få positiv test etter lang tid, det er en ubeskrivelig følelse, og man føler liksom at det kan da ikke være mulig.

Må du kose deg emd spiren:)

Skrevet

Grattis med positiv test da!! :) Heldig du da!:)

Kan du beskrive stikkingene du hadde? Jeg hadde lignende igår og jeg er 6dpo...

Skrevet

Tusen takk takk=)

Jeg var ca 1 uke etter el jeg også.

Jeg våknet på natten av kjempestikninger/smerter i høyre side. Og de kom i bølger på en måte. D var absolutt ikke behagelig,men jeg fikk sovet igjen, og da jeg igjen våknet, måtte jeg sjikkelig tisse, og fytti pokker d var ikke mye godt ass! Kjentes ut som alt var på spreng der nede, og var såvidt jeg klarte tisse, me jeg fikk til slutt=)

Jeg gikk å la meg igjen, og da varte stikningene bare en liiiiten stund, og ble gradvis mer "behagelige".

Krysser fingrene for deg jegxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Ååååå gratulerer såå mye!!!!!!!!:D Endelig ble det deres tur! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!

Kjempegøy!! Det fortjener du virkelig etter 20 pp!! :-)

Skrevet

så kjekk lesning på morgenen:)

Masse lykke til videre med den voksende magen:)

Skrevet

Gratulerer SÅ mye Babygullz :)

Så fantastisk - nå må du kose deg masse og ta livet med ro - nyyyyyt dagene :=)

Klem fra meg

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Det fortjener du :)

Skrevet

Så kjempebra da :) Endelig!!!!

Gratulerer så masse og lykke til. La oss håpe den lille spiren din klorer seg godt fast :)

Skrevet

Hurraaaaaaaaaaa!!!!

Fint å høre at det klaffer for sliterne også:-)

GRATULERER!

Skrevet

Gratulere så mye med spiren!!!! Så heldig du er!!!! Håper på å komme etter om noen dager ;) Suger til meg masse babystøv.... :P

Kos deg så mye med spiren og den voksende magen!! Lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer så myyyyyyyyyyyye! Du fortjener det virkelig etter å ha prøvd så lenge!!! :)

Skrevet

Gratulerer masse med spire i magen. Det er velfortjent etter mange måneders prøving ;O)

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Tuusen takk jenter, dere er så gode=)

Krysser fingrene for oss alle sammen;)

Babyboom i oktober??;) go for it!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...