Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg litt om dette? Jeg tror jeg er gravid,har alle tegnene,men kun en positiv test. Kan det være så lavt når man er i uke 8 at det ikke slår ut? hva betyr det når det er så lavt? er det noe galt da? Skikkelig bekymret her. Håper på mange svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en positiv test er du gravid :-) Det spiller ingen rolle om streken er svak. Er streken synlig og med farge på, er det HCG i urinen din. Det er ingenting galt selv om den er svak. Vet ikke når du tok testen - men hvis du prøver med morgenurin er ofte konsentrasjonen av HCG høyere enn ellers. Og da blir gjerne streken litt tydeligere også. Gratulerer til deg, og lykke til!

Skrevet

Har du tatt flere tester da eller? Jeg har mangen symtomer på at jeg er gravid og har ikke hatt mens siden 10.desember, men får bare negative tester. Så skjønner ingenting.. Lurer litt selv på om hcg kan være så lavt i uke 8 at det ikke slår ut.. Men vil jo tro at du er gravid siden du har fått en positiv test da :)

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen 24 des. Ikke hatt mens siden 26 november :s

Jeg tok test på søndag 27 januar,og den var positiv. Ble positiv med en gang,så tok jeg en på mandagen og den var negativ. Kjenner jeg blir sprø av dette. hehe..

Men jeg har stikkinger i magen. Har begynt nå for noen dager siden med svimmelhet og litt hodepine,og klør noe helt forferdelig på brystene.

Skrevet

Du er nok helst sikkert gravid i og med at du har hatt postiv test, er så langt over ikm og har mange gravidites symtomer. Men hvis du er usikker, så ta deg en tur til legen og få målt hcg nivået med en blodprøve.

Skrevet

Jeg har time imorgen hos legen. både gruer og gleder meg. Blir enten kjempegla eller kjempetrist lksom. er ikke noe midt i mellom.

Tusen takk for alle svar :) Hva skulle jeg nå gjort uten slike forum som dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...