ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Lyst å ha en trille som er enkel i bruk, skal ha med til syden, så den bør være litt anvenlig både i byn og på stranden. Noen erfaringer?
2småsøte Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en slik, og den er forsovit helt grei, og den vil nok bli brukt i fremtidige sydenturer. Eneste negative er at den fort kan bli litt skeiv når den ligger i bilen. Kan godt være at jeg gjør noe feil, men har 2 stk, og begge har blitt litt til at de drar mot den ene siden. I sand vet jeg ikke hvordan den fungerer, men skulle vel vært mulig det og
Bea80 & Gullgutten Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Helt flott å ha med til syden, har brukt den i 4 mnd i spania i fjor. Grei i sand, pga bakhjulene er faste så da drar du bare vognen etter deg. (men det er jo tungt da) Må nesten bruke to hender på den, men det må du vel på alle triller du kan ha "løse" hjul på?! Lett og grei å pakke opp og ned, inn og ut av bil og grei å dra opp trapper også... Åsså er den i så mange kule farger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå