Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 I medikamentregning. Nå gidder jeg ikke regne mer og det får gå som det går. Jeg har ikke noe læringsutbytte av å sitte å regne på natta uansett. Ønsk meg lykke til
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 LYKKE TIL SNUPP. du kommer til og greie det bra!
HalvMaraton Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Skyndt deg til puta sånn at du er uthvilt i morgen! Og husk å spise frokost. Lykke til, det går sikkert bra!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Mortilgunnar, fortell meg en ting! Sist vi var sammen mista jeg tilfeldigvis mattechipen min... du vet tilfeldigvis ikkehvor den er??? Hahaha Du TOK mattekunnskapene mine!! *SLÅ SLÅ SLÅ* Du skjønner at jeg føler meg helt blåst... bortevekk! Hvordan skal jeggreie dette da?? FÅ DEN TILBAKE!!!!!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har bakt brød nå og skal smøre matpakker til i morgen slik at jeg slipper åstresse da. Så skal jeg legge fram klær til husets tobente.. (musa under benken får faen meg fixe klærne sine selv!) SÅÅ skal jeg sove
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 det er derfor jeg plutselig har begynt og forstå alt.. hihi.. hadde alt rett i bedøken i dag... hihi.. du får den ikke tilbake så. æda bæda
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 DER SER DU!!!!! Din tyv!!!!!!!! Du kan dra og ta eksamen min i morgen... Hvis ikke kommer jeg og tar deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 du vet ikke hvor jeg bor. æda bæda
mathilde 1 Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Samboeren min skal ta medikamenteksamen på torsdag, han fikk en feil på den han hadde her om dagen, så det ble ny prøve på han. Håper det går bedre med deg! Lykke til!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Jeg vet, det er drit! ALT må være rett! Det er det somgjør meg så nervøs :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå