Gå til innhold

Og aldri ble brødene ferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg og venter på at de skal bli ferdigstekt............smarte smarte klatten, som begynner å bake brød sene kvelden..........jaja......blir forhåpentligvis gode da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallllloooooo :)

Når du først sitter der å venter....kanskje du har et megagodt råd til meg. Du som kan endel om sånt. HVA KAN JEG GJØRE for å slutte å hoste?¨

Forkjølelsen kom, som jeg skrev i går kastet på meg...og formen er sånn passe.Og jeg hoster og hoster og hoster...tørrhoste og til jeg brekker meg. Det er liksom ikke pause,det kribler og klør og får hostekuler hvert 3-4 sekund. Jeg klikker snart...og ser for meg en laaaang natt med hele huset våken av mine lyder.

Hva hjelper? Har du et bra tips?

Og du.....de brødene er sikkert skikkelig gode,bare synd at jeg ikke smaker en dritt...og da gidder jeg nemlig heller ikke å spise noe som sikkert ikke er så lurt ;)

Skrevet

Mentholatum!!!! Smøre under føttene.....masser inn på bryst og hals også. Eller Tigerbalsam el lign.

Høres ut som om du har fått det samme som hele huset her har hatt....

Da anbefaler jeg deg å løpe avgårde i morgen til apoteket eller helsekost og kjøpe noe som heter nbg 24:7 - det funker som bare fy!!!

4 kapsler om dagen til du merker god bedring, så går du ned til 1-2 om dagen som vedlikehold. Nå er vi tre som går på det her i huset og vi har blitt raskere bedre:-)))

Skrevet

Og hvis ikke mentholatum og kapsler virker, så virker Cosylan;=)

Jeg hater å ligge å hoste hele natta, så jeg slurper i meg Cosylan... Men ungene får alltid behandling med Mentholatum. Det hjelper faktisk!

Skrevet

Tusen takk :)

Tror jeg har tigerbalsam....smører på det :)

De kapslene,er det for hosten eller det for immunforsvaret som du skrev i et annet innlegg??

Orker ikke å skrive meg gjennom listen nedover her i kveld,så har smugtittet litt bare :) Og der stod det noe om noe som bla annet var for kronisk betennelser og immunforsvar og sånt...høres jo litt som om det hadde vært noe for meg og min sykdom?

Skrevet

Vet du hva! Ikke engang Cosylan hjalp på denne fæle hosten her i huset.... Vi var tre som prøvde det, men vi hostet like herlig.....Mentholatum funket for kortere perioder ihvertfall.....

Men de kapslene tok innersvingen på dritten:-) Hipp hurra for ting som funker bra!!!

Skrevet

Nå er jeg trøtt, altså... For jeg leste brødrene... hæ?

Skrevet

Og nå er BRØDRENE tatt ut av ovnen, brune og fine..........hihihi........men så må jeg vel sitte her og vente til de blir kalde da...............sukk.........sambo kom hjem og la seg med en gang han...luringen.......jaja, kan stå opp litt senere imorgen så da så:-)

Skrevet

Bakere skal holde oppe hele natten vettu:=) Inngår i jobben det!

Skrevet

Har alle helsekostbutikker dem tror du? Eller er det bare enkelte av kjedene?

Skrevet

Puttet dem i poser jeg så får de luftes litt til mens jeg pusser tannebissene.....for nå er jeg trøtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Skrevet

Gikk gjennom medisinskapet....rimlig desperat. Fant en boks med Kodein tabl. mot hoste. Fikk dette på resept til datteren min da hun hadde masse hoste og 2 søvnløse netter for et par år siden. Så da er det å smøre føttene med tigerbalsam og ta en pille og stupe i seng. For det er rød trekant på...og jeg som aldri tar piller, sovner vel stående i dusjen etter en sånn.

Så får jeg karre meg til apoteket å kjøpe kapsler i morgen :))

Host...natta...host host ;)

Skrevet

Stakkars deg.. Bare husk å smøre beina etter du har hoppet i seng.. haha

god bedring og ønsker om en hostefri natt:)

Skrevet

Moro, og jeg sitter med to svære gulerotkaker i ovnen.

Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker å bake!!!!!

Du sover sikkert du nå;) Jeg har nok en time igjen....

Sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...