Gå til innhold

sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eg vett ikje kem eg ska snakka me,derfor skrive eg bare her.Har en kjibe situasjon....har lyst på sex men føle at eg har blitt slapp og ekkel nedentil.Jeg har lyst så det er ikje d d står på.en nå er samboeren temmelig lei av å ikje ha sex lengre.Det kommer mye loft inn og hører sånne slapse lyder eg sjemst av det og det blir regelrett en turn off for meg..har dere alle et sjikkelig bra sex liv,alt er som før liksom?sitter her og tårene bare renne samboeren har kjøpt fint undertøy t mg men eg får d bare ikje t....!!!vil d ska bli som før!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldeles ikke "kommet i gang" med et normalt sexliv her heller. Og kjenner til disse aldeles ubehagelige lydene...:)

Men har forsøkt et par ganger nå. Prøver å ta det hele fullstendig med ro og uten forventninger. Tror den største utfordringen er å slappe av og forsøke og nyte det hele.

En venninne av meg som fikk barn for ca et halvt år siden sier at ting er normalt først nå, men at det har gått seg til sakte men sikkert. Tror det er store individuelle forskjeller her, og spes med tanke på hvordan fødselen har vært.

Tror det beste er å dempe forventningene, prøve og slappe av, ta det litt etter litt og så går det seg til. Og det er vel andre ting man kan gjøre uten å måtte ha samleie, sånn med det første...

Lykke til uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, noen ganger lurer jeg på om sexlivet noengang vil bli bra igjen..... Det blir nok aldri som før, men det er mange som sier når det først funker igjen, så blir det enda bedre enn før! Men vi må nok bare ta tiden til hjelp, og huske på å kose masse sammen, må ikke nødvendigvis ha samleie for å ha sex. Slapp av og ta det i ditt tempo, amming osv gjør jo også at en blir tørrere, så husk masse glidekrem og langt forspill. Og for hver gang dere prøver er dere nærmere suksess! Samboeren din forstår nok helt sikkert at det er vanskelig for deg, hvis dere kan prate sammen om det er det veldig lurt.

Lykke til, håper det ordner seg for oss alle snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang paa 3 mnd, hurra! Hehe! Ingen fysisk grunn til det egentlig, har heldigvis ikke blitt noe lyder osv her...men det har vaert 3 toeffe mnd og jeg har rett og slett ikke hatt ork! Hun legger seg jo samtidig med oss og sover ikke bra paa nettene, saa da vil man jo helst sove selv, i tillegg er jeg nesten konstant troett og sliten. Vi stresser ikke med det vi heller, herregud, det er snakk om noen faa mnd av livet. Snart saa blir hverdagen lettere og overskuddet hos begge kommer tilbake og dermed lysten. Vi er jo like glad i hverandre for det, men har satt akkurat den biten litt paa hold naa.

 

Hi, du skriver at samboeren er lei av at det ikke blir noe, javel, kjipt for han tenker jeg. Det er du som har vaert igjennom svangerskap, foedsel og som antakeligvis har mini mesteparten av nettene og tiden generelt. Vi har tross alt gaatt igjennom en stoerre omveltning enn dem som fortsatt gaar paa jobb osv. Han faar bare slappe helt av til du er komfortabel med det, ikke ha daarlig samvittighet. Du tar det i ditt tempo, ikke fordi det er forventet.

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Må bare få støtte det som står over her om menn: Det å ikke få sex på noen måneder er ikke så stort offer i forhold til det vi har vært igjennom.. Hvis det eneste jeg trengte å gjøre for å få et barn var å avstå fra sex skulle jeg gjerne hatt en hel skokk!

 

Så jeg håper for guds skyld at det er for din egen skyld at du vil gjenoppta sexlivet, ikke fordi det er litt kjipt for mannen din..?!!!

 

Dersom mannen min noen uker etter en fødsel hadde drevet å mast om sex hadde jeg rett og slett kastet han på hue og ræva ut av huset. Vi har hatt sex en gang, og det var på mitt initiativ.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heldige dere da... Mannen min ville ikke ha sex da jeg ble gravid, og lillemora vår sover så lett at vi tør ikke ha sex i frykt for at hun skal våkne... Så jeg har ikke hatt sex siden MAI!!! Tørner snart for meg nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt sex noen få ganger siden fødselen, men kan ikke akkurat si at det er godt ... Håper det blir bedre etterhvert. Plages ikke med lyder, men er ganske øm enda.

Har heller ikke hatt særlig lyst pga lite overskudd, og når jeg endelig får lagt meg frister det mest å sove :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...