Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Beklager detaljer å sånt men..... lurer man så lurer man.. hehe;) Jeg har i de siste tre dagene sjekket livmortappen. Dag 1 var den hard og åpen, andre dagen var den mykere og åpen, nå idag er den lukket (vet ikke om den er helt lukket,men den er iallefall ikke så åpen som dagene før)og mykhard ,i tillegg høyt plassert... leste på pernille.info at den er det i tidlig svangerskap..?! Men etter mine utregninger så skal jeg ha EL rundt den 1.feb... kan noen si meg hvordan jeg skal tolke dette? skjønner ingenting jeg.. skal den ikke være myk og åpen nå da??
babygullz <3 vilde Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har nettop fått en positiv gravitest, og har ikm 1 februar. Jeg har lest på pernille.info at når man er gravid skal tappen være "plugget"igjen, og hardutenpå, myk inni Da jeg kjente på min LT tidlgere i dag, kjentes den sånn halveis åpen...og var "mindre" enn d den bruker å være... Rundt EL bruker tappen min derimot å være høyt oppe, myk og åpen.
mell85* Gravid! Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Kan man kjenne dette når ein har samleie også? Fekk vondt i livmoren sist vi hadde samleie... (om eg hadde beina for langt bak) Så vi måtte slutte av. Kanskje det har klaffet på 1 pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå