Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Så lenge man lærer det man skal og oppnår ønsket resultat. Ikke alle har behov for å lese ting ørten ganger for å kunne huske, forstå og bruke det selvstendig.
HalvMaraton Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Rart at alle de som ikke trenger å lese mye går på lærer mens de som trenger å lese går på medisin...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Nå er lærerstudiet mye lettere enn medisin, det er kanskje noe man også bør ta hensyn til.
HalvMaraton Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg tror også det er mye lettere. I tillegg så tror jeg at lærerstudentene hadde blitt flinkere av å bruke mer tid på skolearbeidet sitt. Man bør vel ikke gi seg før man har gjort sitt beste, og jeg tror ikke mindre enn tredve timer i uka er noens beste.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Hva betyr det å gå på lærer? Og klart, om man skal lese i hauger og lass, må man gå på medisin for å holde seg i vater.
HalvMaraton Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Ja, jeg har nok lest så mye at jeg har glemt hvordan man skriver norsk dessverre. Flaks det ikke er meg som skal være noens norsklærer.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Helt sikkert....at du har lest mye, mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå