Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 ??? Vi har masse deilig sex på telefonen. Det er jo utroskap på et vis, men ikke the real thing om dere skjønner. Utroskap light? Anyways, lurte bare på om det er flere? Jeg holder meg alltid til utenlandske nettsider, og kun engelske eller amerikanske menn (evt. fra australia eller NZ). Skikkelig turn off med de som snakker dårlig engelsk, så det gidder jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Utroskap light??? Det er ikke det første jeg tenker på når jeg skal snakke/flørte med noen. tlf.sex er moro:-) Jeg har prøvd det en del ganger og gjør gjerne det igjen.... Kos deg
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Ja, har en nettelsker, men han er også elskeren min i RL. Og det beste av alt, jeg har elskeren min med mannen min sin velsignelse, og disse to er i tillegg bestevenner. Er ett 3-kant forhold som fungerer absolutt supert!! Jeg er heldig.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har en,som jeg utveksler fantasier med. Bare mailvenn altså.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg må si at du er heldiggggggggggggg:-) Skulle ønske at det var meg.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 sick. typene deres må være helt elendig ettersom dere må ty til sånne ting.
Kaffemocca Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Nja, altså det er en jeg sender en del meldinger med og snakker med på msn me han er vel egentlig elskeren min irl også da..
Kaffemocca Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 trykka lagre litt fort gitt. Men han er vel strengt tatt også pappan til barna og samboer også så det er vel ikke helt det du spør etter=) Men det setter hvertfall en ekstra piff på sexlivet å sende litt frekke meldinger til hverandre og ha sexy samtaler på msn når vi er borte fra hverandre..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Hehehe, mizzdea, den var vel litt tynn??? "ro, ro til fiskeskjær..."
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 WrrrOOOOooOOOOOOOooM....... Nytter ikke ro, motoren funker bedre
KimN Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ! Den var jaggu artig å lese! Pus, hva sier du til dette? "Jammen, altså... jo, ja.. nei..?" LOL!
KimN Skrevet 9. februar 2008 #16 Skrevet 9. februar 2008 Ja! Skal jeg vippe den ut nå eller? På MSN, eller MMS? HØHØHØH! Så kan jeg være elskeren, mannen og faren. Sånn alt i ett som hun heldige frøken "Jeg dreit meg ikke ut, jeg. Mente det, jeg..?"
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #19 Skrevet 9. februar 2008 Men du, nå kjeder vi oss fælt her Seriøst, film NÅ! =)
KimN Skrevet 9. februar 2008 #21 Skrevet 9. februar 2008 KOMMER! I dobbelt betydning! Er det blått eller vanlig vi skal se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå