Gå til innhold

Oppklaring vedr. kyllingpølser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne betente saken hadde jeg rent glemt... inntil jeg i aften fikk øye på en pakke kyllingpølser i kjøleskapet. Det har seg nemlig slik, for dere som gremmes over smaken av kokte kyllingpølser, at det kun er GRILLPØLSENE av kylling og kalkun som er spiselige. Kyllingogkalkunjuksewienerpølsene funker overhodet ikke og må på ingen måte benyttes som erstatning for de sedvanlig velsmakende Gilde langwiener. Så, da er det sagt. Det var alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllinggrill er godt!

I går kom jeg plutselig på hvorfor vi vanligvis IKKE spiser kyllinwiener fra den Stolte Hane. De er seige med et plastikkaktig skinn og smaker bare guff!

Klarte ikke en hel en gang, selv om jeg var sulten....

Det er det andre merket, som bla selges på Kiwi som har gode kyllingpølser.

..det er helt sant altså :o)

Skrevet

Noe jeg har gått glipp av? :-)

Vet dere, jeg har aldri smakt pølser av kylling, synes pølser generelt har tapt seg i smak de siste 20 år (eller er det meg som har forandret smak, kanksje?) Gildes wienrpølser går an, men skal vi ha pølse med hjemmelget potetsappe, så kjøper jeg de danske wienerpølser på rema 1000

Mmmmmm, nå fikk jeg vann i munn, gitt ;-)

Skrevet

He he, det var bare flere her en kveld som mente at kyllingpølser smaker bæsj (for å si det som Karosnuppa....)

Og da tenkte jeg det var på sin plass med en oppklaring, siden de plutselig rablet i vei om kokte pølser :)

Skrevet

Åja, ok he he, da forstår jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...